Hoi,
een paar weken geleden gingen we met een groepje vriendinnen logeren bij een andere vriendin. Eén van die vriendinnen, A., is al een tijdje mijn crush (ik ben bi) – of nou, iets meer dan een crush. Ik ben best verliefd op haar. Ergens op de avond liep ik langs de kamer waar zij zich aan het omkleden was en zag haar topless. Ik weet dat het waarschijnlijk klinkt als een hele erge vorm van privacy-schending, maar ik kon het niet laten om te blijven kijken en raakte toen nogal opgewonden.
Daarom ben ik toen meteen naar de wc gelopen en heb in mijn bui de deur niet op slot gedaan. Ik was mezelf dus aan het bevredigen, toen de broer P. van mijn vriendin S. bij wie we logeerden de wc in kwam gelopen. Ik wist eerst niet wat ik moest doen en versteende, maar P. kwam verder naar binnen en deed de deur op dat moment achter zich dicht. Gelukkig riep iemand me, waardoor ik meteen ben weggerend. Ik heb die avond ook heel slecht geslapen, bang dat P. binnen zou komen en me wat zou aandoen of iets dergelijks.
Een paar dagen later begon P. ineens met het sturen van berichtjes op Whatsapp. Het zijn hele foute nare berichtjes waarin hij mij een “geile slet” noemt en heel expliciet vertelt wat hij allemaal met me zou doen. Hij heeft ook meerdere foto’s van zijn penis en sperma gestuurd. Ik heb hem meteen geblokkeerd op Whatsapp, Instagram en Facebook omdat ik niet nog verder door hem lastig gevallen wil worden.
Ik weet niet heel goed wat ik moet doen. Ik zit er echt heel erg mee en ik besef me ook dat ik heel veel geluk heb dat ik weg kon komen op het toilet, omdat P. misschien wel iets heel ergs had kunnen doen. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Liefs.