Laat maar… al opgelost.
Weet hij dat ? , dat je hem nachtelijk bezoek heb gegeven? zo nee eerlijk zeggen als ik jou vriend was zou ik dat niet zo leuk vinden
Lol, wut?
:’) Wat moeten wij precies onder je ‘nachtelijk bezoek’ verstaan als er niets gebeurd is?
[en wtf.]
faal.
Lekker, 's nachts knuffelen met de broer van je vriend die in z’n ondergoed zat ^^!
Uhum. En jij levert commentaar op mensen op de manier waarop ze dingen beschrijven?
OT: Of het nou ‘over gaat’ of niet, hij heeft sowieso het recht om dit te weten.
Trouwens, ik kan jouw topics bijna niet serieus meer nemen.
iedere keer is er wel wat.
ja gewoon ff met hem gekletst en hij heeft mij even warm geknuffeld, maar dat is niet echt nieuw. maar heb nooit eerder over hem gefantaseerd.
ik zou ook echt niet weten of hij het erg zou vinden, waarschijnlijk zegt hij iets van mag ik mee doen ofzo:P
Juist.
Lol, dubbel.
@Amanddaa
uh ik bedoelde van hoe mensen dingen over seks noemen. van die woorden die mijn ouders gebruiken bijvoorbeeld
*confused* ja, en toen?
what the hell. Wat moet ik hier van denken:| Ik vind fantaseren over de broer van je vriend echt not done. Hoe zou jij het vinden als je vriend fantaseert over je zus omdat hij haar best sexy vindt?
BWUHAHAHA! :’) are u on crack or something?
En daar is ze! De eerste genomineerde voor de rol als Poetslap2!
Maar als je dit serieus meent… Ehm, WHAT THE FACK? Hij wil best meedoen?
Gezellig, zo’n vriendje dat de voordelen van incest wel inziet. He’s a keeper!
Of dit is lapje, of je vriend is beetje ziek.
hahahahha dat dacht ik ook
-confused.
and omg.
gewoon geen worden voor.
Incest is best
Voordeel: Je kan een trio overwegen nu.
:’) Ze komt inderdaad in de buurt van Poetslap…