Heeyy meiden,
Ik zit ergens… ik ga het proberen uit te leggen en hopelijk word het niet te ingewikkeld
Een paar jaar geleden had ik een meisje ontmoet {Isa} en raakte ik bevriend met haar, we spraken waak af en waren gewoon goede vriendinnen geworden.
Nu ongeveer een jaar geleden ben ik verhuisd en hadden we niet veel contact meer. Soms ga ik nog terug naar het dorp omdat ik daar veel mensen ken en gezellig wil bij praten. {ik heb daar ook op school gezeten}
Afgelopen weekend was ik weer in het dorp en sliep ik bij me beste vriendin {Lizzy} het was erg gezellig en ik had weer veel mensen gezien. In totaal was ik er 3 dagen. Op de eerste 2 dagen was ik ook met Isa’s broertje {Nick} die de zelfde leeftijd als mij heeft en ongeveer anderhalf jaar jonger is dan Isa. Het was erg gezellig na zo’n lange tijd elkaar niet te hebben gezien. Ik merkte al snel dat hij ‘wel leuk was’ {ik was niet echt verliefd}
Op de derde dag heb ik Isa ook weer gezien maar het was niet meer zo close als vroeger maar wel gewoon gezellig.
Nu is mijn vraag, zou het erg zijn als ik bijvoorbeeld iets zou krijgen met Nick? {Isa’s broertje}
Het hoeft niet super serieus te zijn, misschien éénmalig of misschien zelfs alleen een beetje flirten.
Ik ga er niet van uit maar Stel.
Nu komt iets ingewikkelds; Lizzy is dus mijn beste vriendin en ik ook die van haar maar Lizzy’s beste vriendin is ook Isa…
Ik hoop dat je het verhaal een beetje begrijpt en me kan helpen.
Alvast heel erg bedankt!