broer van mijn beste vriendin?

niet alleen kijken ok reageren aub:$

hee meiden,
k ben een soort van bezig met de broer van mijn vriendin maar het zit heel raar tussen ons ik zal het even kort proberen uit teleggen,

de eerste keer dat ik bij mijn vriendin bleef slapen had ik al meteen met haar broer gezoend maar dat was buiten al, (toen wist ik niet eens dat het haar broer was!) toen savonds laat kwamen we thuis en vroeg hij of ik nog even naar zijn kamer kwam. maar ik durfde niet zo goed maar mijn vriendin zij van ga nou maar enzo, en ze werd een steeds betere vriendin van mij en is nu mijn beste vriendin, maar bijna elke keer als ik daar slaap dan komt die broer de kamer ingelopen en vraagt ie (als we al in bed liggen) of ik nog even naar zijn kamer kom en nu ga ik dus steeds vaker naar zijn kamer toe, het is zo al 4/5 maanden bezig. ik heb hét nog niet met hem gedaan maar hij vroeg het wel een keer maar ik had gezegt dat ik 't nog niet wou en dat snapte hij en bleef daar ook niet over door zeuren maar maar als ik hem overdag zie zegt hij nooit veel en doet gewoon net of ik een vriendin van zijn zusje ben.

[b]ik ben zelf 16 en hij is 19 bijna 20, maar ik weet nu niet wat hy wilt, ik weet ook niet hoe ik het moet vragen aan hem ??

kunnen jullie mij helpen ?[/b]

met de broer van je beste vriendin nemen is echt fout.
en meestal verpest het de vriendschap.

ja maar als zij het niet erg vind en ik echt van hem hou??

Dat zou opzich toch al iets moeten betekenen? Als hij echt ook gevoelens voor je zou hebben dan zou die zich ookwel anders gedragen lijkt mij

ja maar daarmee bedoel ik dat hy ook zegt van ja pas op voor dit en dat enzo en doe dat niet enzo snapje

x

Is dat niet een liedje? :'3

Ja ‘het broertje van mijn beste vriendin is een lekker ding tralalala’

ja de broer van mijn beste vriendin is opeens een lekker ding :grinning:

truee. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nouja, ik zou dat alleen doen als het liefde wederzijds is, but propably he’s just using you.

Als dit het echt is, is hij uit op seks. Praten jullie überhaupt wel over serieuze dingen?

Hij is echt alleen maar uit op seks als ik dit zo hoor. Makkelijk voor hem toch?

hij is idd alleen uit op sex. jij bent jong (en een tikkeltje naïef) dus dat is natuurlijk lekker makkelijk voor hem. als hij jou echt leuk vond deed hij altijd wel zo lief tegen jou als dat hij tegen je doet wanneer jullie samen in bed liggen. als ik jou was zal ik met deze onzin echt onmiddelijk stoppen want er kan niets uitkomen behalve een sexbuddy en het verlies van je vriendschap. geloof me ik spreek uit ervaring, de broer van je vriendin is verboden terrein. hier kan alleen maar ellende uit komen. trust me.

een vriend van mij, had ook met de tweelingzus van zn beste vriend 7 maanden toen het uitging hadden ze heel erg ruzie maar nu na ongeveer een half jaar zijn ze nog steeds beste vrienden ( snap je t nog ? ;$ )
dus 't hoeft de vriendschap niet te verpesten…
maar misschien is dat ook omdat t daar om een vriendschap tussen 2 jongens gaat en hier om 2 meisjes wij denken daar anders over ;p

okee als ik het dus goed begrijp: bij het logeren ga je steeds naar zijn kamer en daar zoenen jullie en gaan jullie ook verder?? praat je ook veel dan met hem op ze kamer over serieuze dingen enzo? want anders is hij zoals de rest al zegt alleen op sex uit denk ik

haha moet gelijk aan dat lied van kus denken :stuck_out_tongue:

Serieus, toen ik de topictitel zag, moest ik er gelijk aan denken :’)

Ik ook. Dat liedje speelde gewoon gelijk in mn hoofd afxd.