broer van je beste vriendin.

Ik heb een beste vriendin.
We doen echt alles samen en zijn bijna dag en nacht bij elkaar.
Ze heeft een leuke familie en ik word er vaak in betrokken.
Toen ik thuis met tranen in mijn ogen zat omdat het absoluut niet ging mocht ik daar zelfs even bijkomen. Laatst zat ik met hun moeder en vader en een paar vrienden van hun en natuurlijk mijn beste vriendin op de bank en hij kwam binnengelopen. Ik keek gewoon even op en hij had een heel leuk shirt aan. Hun vader begon grapjes over te maken dat ik vaak aan het kijken was en hij keek even en moest toen lachen die avond begon ik steeds meer te kijken en zag ik in hoe leuk hij eigenlijk is. Ik zeg niet dat ik smoorverliefd op hem ben en op elk moment wacht dat ik er weer ben maar ik vind hem wel een leuke jongen. We schelen 3 jaar maar het probleem is, normaal ben ik best snel in vertellen als ik iemand wel leuk vind maar dit durf ik niet over mijn hart te krijgen. Ik ben tenslotte het vriendinnetje van zijn zusje… mijn vraag is wat vinden jullie ervan en hebben jullie ook wel is zoiets meegemaakt?

Wacht even, je springt van de hak op de tak.
Heb je iets met hem, of ben je verliefd?

gewoon best wel leuk zonder dat iemand het weet, dus we hebben ook niks.

Jij maakt echt vaak topics over jongens die je interessant vind aan mennnn.
In ieder geval, tegen haar zeggen hoe je jezelf voelt. Want je wilt niks achter haar rug om doen lijkt me.

Maar, vindt hij je ook leuk dan?

Want ik heb ooit eens een meisje gekend die echt foute smsjes zat te sturen naar de broer van een vriendin van haar. Die vriendin heeft die smsen gelezen en man… Drama

NLPN,
jaa weet ik sorry daarvoor xD
Ik ben ook niet smoor en smoor verliefd maar het is gewoon meer dat ik dit wil delen en wil weten of er nog meer mensen zulke dingen hebben.
En Brod ik denk dat hij mij meer ziet al het vriendinnetje van zijn zusje. en jeetje dat lijkt me echt verschikkelijk xd.

nouja, ik heb 2x met de broer van mijn beste vriendin gehad.
en dat is net z’n band als je beschrijft.^^
opzich reageerde ze der nice op.
maar de 2e keer was ze pist. :’]
haha.

Natuurlijk hebben meerdere mensen dat. Soms word je verliefd zonder dat je er controle over hebt. Je bent heus niet de eerste die dit meemaakt.

jeetje soul_man ik zou dat echt niet kunnen xd dat lijkt me zo vreselijk eigenlijk. Dan kom je daar dan ken je al iedereen die er is, maar dan veranderd de sfeer gelijk xd. en als het dan uit is lijkt het me echt super raar om er nog doodleuk langs te komen xd.

wow hoeveel moeders en vaders heeft ie dan…

Ik zou het laten…Zoals je zelf al zegt, je beste vriendin heeft een slechte band met hem. Als er problemen zijn tussen jullie, kan dat ook gevolgen hebben voor haar. Maar als je ècht ècht verliefd bent moet je gewoon polsen of hij jou ook leuk vindt. Geef hij je duidelijk signalen? Biecht het dan aan hem op maar als hij geen/onduidelijke signalen geeft, zou ik het gewoon vergeten omdat het dan een ongemakkelijke situatie wordt.

nee ik bedoelde hun vrienden ermee sorry voor de onduidelijkheid steeds xd.

Ik moet nu echt denken aan dat liedje van Kus ‘‘broertje van m’n beste vriendin is opeens een lekkerding, dingen die nooit met hem kon doen waren zoveel anders dan toen ofzoiets’’

Me too :grinning_face_with_smiling_eyes:
Lastige situatie… Nooit meegemaakt.

Je kunt het in ieder geval niet negeren of tegen houden. Maar ik heb verder geen tips voor je, i’m sorry.
Dit doet me trouwens denken aan dat liedje van Kus :s
succes ermee!

oh wat leuk, nee bij mij zouden ze er grapjes over maken en zou ik me dood schamen …

Jaa dat hoor ik ook elke dag wel standaard en dan knik ik heel onderdrukkend ja haha.

ik denk niet dat ie wat in je ziet

Dat is een grote kans maar dat maakt niet uit het ik zou er niet kapot van gaan.

ik zie je probleem niet echt? want je zegt dat je hem niet echt leuk vind en je het ook niet erg zou vinden als hij je niet leuk vindt…

de broer van mijn beste vriendin is ook een broer voor me haha.
sorry moest het even posten.