Broer van ex leuk =0

Nou, kijk ik had dus een hele lieve vriend, maar 2 maanden geleden ging het uit (hij had het uitgemaakt). Ik kwam best vaak bij hem enzoo, dus ik was er kapot van toen het uitging. Naja, afgelopen vrijdag was ik op msn, begon de broer van m’n ex ineens tegen me te praten (ze zijn tweeling). Dikke gesprekken met hem en ik had zijn mobielnummer dus al wel. Ik zit nu de heletijd met die broer van me ex te smsen. Maar nu wil hij dus dinsdag meeten met mij, gewoon om me weer te zien. Hij is echt vet lief enz en we vinden elkaar ook wel leuk, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen, want ik zie hem dinsdag. Ik vind hem wel beter bij me passen dan me ex ^^

Ik vind het een beetje raar dat je verliefd zou worden op de tweelingbroer van je exvriend. Het zal niet makkelijk worden, want dan blijf je ook in contact met je ex. Maar voor de rest, als je ex er niet al te veel mee zit…

Dat kan wel voor problemen zorgen.
Maarja omdat je ex het heeft uitgemaakt moet hij ook niet zeuren (vind ik) als jij wat met zn broer krijgt.

Jaa idd. Maaar die broers zijn niet zo close met elkaar ofzooww.

Als jij je er fijn bij voelt, gewoon doen?

Het is alleen misschien maar een gigantische naaistreek als je broer nu met je ex neemt? Misschien moet een van jullie wel even met die jongen praten, but then again, hij heeft het uitgemaakt. Mmm, lastig…

upje dan maar :stuck_out_tongue:

Mwaa, kan best wel vind ik :wink: Als het echt bijna wat wordt kan die broer missg aan jouw ex vragen of hij jullie relatie goedkeurt? Lekker ouderwets, maar waarschijnlijk zegt hij dan toch wel ja…

Lijken ze ook erg veel op elkaar? Want dan is het misschien wel je ex die je terug wil :open_mouth:

Jaaa, ze zijn eeneigentweeling,
maar de een heeft lang haar ander kort .
En ander kledingstijl

Waarom niet ? Proberen waard. Alleen hopen dat hij niet hetzelfde is als je ex.

Nouja het moet kunnen,

Jaaa opzich vind ik het zelf ook al kunnen,
en me ex weet er wel van enz.
Maar me ex heeft zelf ook al weer een vriendin,
dus moet kunnen.
Eeerst maar dinsdag zien te overleven xD

Best vaag, het gaat uit met de ene, dus neem je de andere, die is toch identiek van uiterlijk. Maar jà, jij moet doen waar je je goed bij voelt. Maar je moet niet verwachten dat dit makkelijk gaat worden.

Ik vind het eigenlijk not done, maar de keus ligt niet bij mij maar bij jou.

Hoelang heb je met die ander gehad? Als dat een relatie is van 2 weken… dan denk ik nog oke… maar als je echt lang hebt gehad is het al helemaal een not done! Mja sowieso een no go toch…

Ook beetje raar voor die ouders… kom je eerst voor de ene en twee weken later voor de ander… Wat moeten ze wel niet denken… en het is sowieso denk ik voor je ex ook zwaar irritant dat zijn ex met zijn broer heeft en hij jullie straks steeds samen ziet in zijn eigen huis, denk je niet?