Broer van een vriendin.

Oke, je voelt hem waarschijnlijk al aankomen; ik ben erachter gekomen dat de broer van een vriendin van me extreem leuk is. Ik heb niets laten merken, aan mijn vrienden/vriendinnen, ouders en hem niet, want ik twijfel nogal.

Kan dat eigenlijk wel? De broer van een vriendin van je leuk vinden? Is dat niet heel erg verkeerd?

Kunnen jullie me vertellen wat jullie in zo’n soort situatie zouden doen?

Waarom zou het niet kunnen? Het is ook gewoon een jongen, alleen dan toevallig de broer van iemand.

Ik snap je probleem niet helemaal. Als jij hem leuk vind, en hij jou ook, dan heeft zijn zusje/jouw vriendin daar toch niks mee te maken?

Ik heb al eens eerder een dergelijke situatie gehad, en mensen die ik ken zeiden allemaal dat ik dat echt niet kon maken, dus daarom twijfel ik nu nogal.

Ik zou het juist leuk vinden als een van mijn vriendinnen mijn broer leuk zou vinden, heeft die ook s een vriendin :stuck_out_tongue:
Maar dat hangt natuurlijk van de persoon af. Als het je eigen broer zou zijn is het wel erg, maar ik zie hier geen overtreding in.
Vertel het aan je vriendin? Wie weet vindt zij t ook wel leuk en kan ze je helpen.

Ik zit ook met de broer van mijn vriendin. :'D
Nu moet ik wel erbij zeggen dat ik al met hem zat voordat ik haar leerde kennen.
Maar we zijn echt heel goede vriendinnen en ze vind het alleen maar leuk.

Dus 't kan leuk uitpakken.
Ik zou met een omweggetje aan haar vragen wat zij ervan vind als een vriendin met haar broer gaat.
Dat ze denkt dat het toch niet serieus is.

Ik heb echt précies hetzelfde gehad.
En iedereen zegt van ‘ja, je vind hem toch gewoon leuk dat is toch geen probleem?’
maar het ligt echt moeilijker hoor, toen ik mijn vriendin vertelde dat ik haar broer leuk vond werd ze kwaad.
En dan kun je wel zeggen van ‘wtf, lekkere vriendin heb je dan.’
Maar ze gunde het me wel, maar ze voelde zich nogal gebruikt. Ze dacht dat ik altijd naar haar toe ging om haar broer te zien.
En dat begrijp ik wel, want ik zou hetzelfde gevoel hebben als een vriendin míjn broer leuk zou vinden.

Maar het is allang goed tussen die vriendin van mij, ze had het geaccepteerd en wist dat ik er niks aan kon doen, en ik heb haar ook duidelijk gemaakt dat ik haar niet gebruikte en dat ze echt een goede vriendin van me was.

Alleen is het niks geworden tussen die broer en mij, simpelweg omdat hij mij gaan niet leuk vond. :’)

Ik zou niet weten waarom je het niet kan maken. Denk niet dat ik het persoonlijk leuk zou vrienden als vriendin bekend dat ze me broer leuk vind. Maar als me broer haar zelf ook geweldig vind kan ik er weinig tegen doen.

haha een vriendin van me heeft dat ook, die moet altijd bij de voordeur kiezen voor wie ze komt!

Gewoon jezelf zijn

iK vind dat juist leuk dan is je vriedin je schoonzus :grinning:

Ik vind dat dat gewoon kan hoor :3
En dan wordt jij familie van je vriendin =D

Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als een vriendin van mij iets met m’n broer kreeg.

En als het nou uitgaat? Lijkt me best ongemakkelijk als je vaak bij je vriendin komt en hij is er dan toevallig ook.

^Ja, en als jij je hart wilt luchten? Ik neem aan dat je dan best onaardige :’) dingen zegt over die broer. Lekker om dat aan te horen dan als zusje

Ik vind het wel kunnen hoor :wink: het kan altijd de broer van iemand zijn. Van je vriendin of een onbekende maakt niet uit. Het kan misschien alleen vervelend zijn als je iets met ene van de 2 wil gaan doen. Maar ik vind het in ieder geval best kunnen :wink:

Een broer is ook maar 'n mens, dus ik vind het wel kunnen.

ik vind het wel kunnen hoor, als hij leuk is kan het toch geen kwaad.
en zo weet je teminste al dat je een leuke schoonzus en famillie krijgt (: