broer van beste vriendin

Sinds 2 maanden is de broer van mijn beste vriendin weer vrijgezel.
En wat begon als (zoals ik dacht) geouwehoer, we appten wat en uiteindelijk afgesproken bij hem thuis.
Daar hebben we seks gehad, en daarna ben ik weer weggegaan.
Ik had het idee dat dit gewoon voor de lol was, en zocht er dan ook verder niks achter.

Maar nu blijkt hij mij leuk te vinden, en heeft hij zelfs via zijn zusje en mijn beste vriendin gevraagd wat zij er van zou vinden als hij mij mee zou nemen naar de bioscoop.

Tot nu toe heb ik nog gevoelens voor hem, maar wil ik het wel een kans geven, maar ik wil hem niet moeten teleurstellen als ik niks voor hem ga voelen.

Help, wat moet ik doen.

“Tot nu toe heb ik nog gevoelens voor hem” ik neem aan dat dat “geen gevoelens” moet zijn?

OT: Gewoon eerlijk tegen hem zijn dat je (nog) geen gevoelens voor hem hebt en hem gewoon als vriend ziet, maar dat je hem wel een kans wilt geven. Wel erbij zeggen dat dit niet betekent dat je sowieso gevoelens voor hem gaat krijgen (want dat kan natuurlijk niet). Zo is hij in ieder geval voorbereid op een eventuele teleurstelling.

klopt, geen gevoelens, bedankt voor je reactie!

Hoe oud ben je & wat vind je vriendin ervan dat je (zonder gevoelens) seks hebt gehad met haar broer.

ik ben 22, en m’n vriendin vind het wel oké, maar weet niet dat ik seks heb gehad met haar broer

Oké! Dat vroeg ik me namelijk als eerste af bij het lezen van dit topic. Om overigens op je vraag in te gaan, ik vind het een lastige situatie. Ik denk niet dat je nog gevoelens voor hem gaat krijgen als je dat al niet kreeg na de seks. Hij vind jou wel leuk en inderdaad zoals je zelf al zegt zou ik dan bang zijn om hem valse hoop te geven.

ik vond het wel bijpassend :slightly_smiling_face:

Als ik de titel zie denk ik juist aan dit:

:’’’’)

haha heerlijk dames!

Jaa haha daar dacht ik ook meteen aan!

OT geef m gewoon een kans, de rest zie je vanzelf wel