broer nog niet thuis

mijn broer had gisteravond een feestje van een vriend, hij zou er mischien slapen maar dan zou die smsen. nu is hij nog steeds niet thuis en hij heeft niet gebeld en niet gesmst, als ik naar zijn mobiel bel, krijg ik direct de voicemail dus die staat uit! wat zouden jullie doen?

ö, bel anders die vriend even?

bel even naar die vriend, misschien weet hij wat meer.
maak je geen zorgen meid :grinning:

ja maar die zijn nummer heb ik niet :frowning_face:

Bel iemand die zijn nummer heeft?

Ik zou wel lichtelijk hysterisch zijn.
Maar woont die vriend in de buurt? Ga er even langs of bel naar dat huisnummer/mobiel.
Misschien dat je broer een gat in de dag slaapt en daar zit te chillen.
Maar blijf smsen en bellen.

hoe oud is hij?

ga bij die vriend langs?
succes!

ik heb geen idee waar die vriend woont, mischien is zijn batterij ook wel op dat ie daarom niet smst en niet kan bellen! ik heb mijn andere broer opgebeld maar die dacht dat hij wel bij die vriend zou gaan slapen, maar ik vindt het zo raar dat ie niet gewoon even belt! maarja jongens zijn daar wel anders in als meisjes natuurlijk xd

ik zou niet teveel panieken als ik jou was,
mocht er iets ergs zijn had jij dat vast wel via via gehoord.
misschien kun je even op zn hyves kijken ofzo,
naar de achternaam van die vriend en dan via t telefoonboek iets proberen?

Waar zijn je ouders dan??

ja ik heb ook al op hyves gekeken van broer en vriend maar stonds niks nieuws of opvallends op, ik ben ook altijd wel redelijk snel bezorgd, ik wacht nog even af en als hij rond 8 uur nog niet is dan bel ik die vriend sowieso op denk ik.
waarschijnlijk heeft ie zelf niks door en komt ie vanavond op z’n dode gemakje binnenlopen terwijl ik de hele dag ongerust ben geweest

Zoek zn huisnummer op… als je op internet telefoonboek zoekt en je weet ze achternaam en woonplaats…

Hij is vast vergeten te bellen! (:

hoe oud is je broer?

heb ik ook eens gehad met mijn zus, komt uit eindelijk wel weer goed, weet niet meer wat we precies gedaan hebben

Dat doet mijn broer zo vaak. Ik maak me er geen zorgen meer om.
Hij is een keer een hele week weg geweest en heeft niets van zich laten horen…

ik zou gewoon proberen lekker te genieten van je vrije dag.
ik ben zelf ook heel snel bezorgd om mensen,
maar later blijkt of dat het totaal niet nodig was, of dat ze het niet waard waren!
begrijp me niet verkeerd, ik neem je hartstikke serieus,
maar boys will be boys, en die denken nou eenmaal anders!

Okee, ik heb ook zo’n broer.
Hij feest heel veel komt daarna niet thuis , en soms is 'ie een week niet thuis ofzo en dan hoor ik nog steeds niks…
Eerst dacht ik ook van: HUH is dit wel goed?
Maar toen had ik gevraagd enzo, en nu is het een gewoonte xd.
en je blijft dan bezig met sms’en en druk maken.

Ik vind het wel prima xd
Dan hoef ik niet elke avond te zeiken of die tv van hem zachter mag.

hij belde net 1 minuut terug met vriends mobiel! :grinning: , had ie er even niet aan gedacht om eerder te bellen xd maar ik vondt zo raar omdat hij altijd smst of belt als hij niet thuis slaapt, maar loos alarm dus, iniedergeval wel bedankt voor reacties!