Broer kleine piemel

Hey meiden
Heb iets meegemaakt en weet niet goed hoe ik moet reageren.

Enkele dagen geleden was mijn grote broer (22) in de badkamer en roept hij of ik hem kan komen helpen.
Kom ik daar binnen en blijkt dat zijn piemel vastzit tussen de rits van zijn broek. En vraagt ie mij om te helpen.

Ik wist eerst niet goed hoe reageren maar heb dan toch ja gezegd.

Dus begin ik aan de reddingsoperatie.
Ik vond het vervelend dat ik zijn piemel en ballen moest aanraken maar dat was niet het ergste. Toen ik eindelijk de rits open kreeg kwam de grootste verrassing (of de kleinste). Zijn piemel was echt mini. Die was maar een centimeter of 3-4.
Ik weet dat jongens hun piemel krimpen bij koude,stress,… maar zo iets klein heb ik nooit gezien.

Ik heb er moeten met lachen toen ik het zag maar nu vind ik het rot voor hem dat ik met zijn piemel heb gelachen.

Dat moet zo beschamend geweest zijn voor hem.
Jongens zijn zo trots op hun piemel en hij heeft aan zijn zus moeten laten zien dat ie een kleintje heeft.

Hoe zouden jullie gereageerd hebben?

Ik had even iemand anders geroepen om te helpen, en anders geprobeerd niet te kijken. En al helemaal geen reactie te geven.

1 like

Inderdaad iemand anders geroepen en geen reactie gegeven. De meeste mannen en vrouwen zijn wel ergens onzeker over. Lachen vind ik persoonlijk not done.

1 like

Tja ik denk ik dat ik sowieso niet zou helpen als ik het zou moeten aanraken, maar als er niemand thuis was moest je wel. Je kan vragen of hij ermee zit dat je hem heb uitgelachen over de grootte.
Suc6

June

1 like

Een kleine piemel kan groeien tot een hele grote weet ik uit ervaring. :flushed:

1 like

Er was niemand anders thuis :frowning: :pensive:
En ik kon hem toch niet laten pijn hebben.
Blijkbaar doet het echt pijn als een piemel tussen de rits komt te zitten.
En op geen enkele moment heb ik er mee gelachen maar toen die rits openging en ik zag zijn piemel heb ik zonder nadenken gezegd “hoe kan je zo iets klein nu tussen uw rits steken”.
Ik had beter moeten nadenken maar ik blijf ook maar een meisje en ik had nooit een piemel gezien die zo klein was maar ik had het beter niet gezegd

Er was niemand thuis en blijkbaar deed het wel veel pijn dus ik kon niet anders

Dat weet ik maar ik was echt geschrokken dat hun piemel zo klein kon zijn.
Misschien stom en raar maar Toen hij me zei dat zijn piemel vast zat ging ik ervan uit dat ie een grote had.

Ik hoop dat dit een trol is.

1 like

^^Dat hoopte ik ook, maar iedereen ging er best wel serieus op in, dat ik dacht dat ik de enige was :sweat_smile:

Hahaha dat doen we vaak hier, geloof ik. Als je dit bij het Viva forum plaatst komen er gelijk reacties met ‘eerste post…’ of ‘vast wel’ en daarna maken ze er grappen over. Maar ja… wie weet