Broer kijkt naar me

Oke… ik heb serieus een ENG probleem.

Ik ben zelf 19 en heb een broer van 21. Hij komt regelmatig in zijn BOXER naar beneden… kijkt aan tafel veel naar me borsten en als ik opsta naar mijn hele lichaam. Ik merk ook dat hij me veel aankijkt. Ik had vandaag een rokje aan zonder legging. Hij zat CONSTANT te kijken naar me benen en toen lag hij op de grond en hij zei kun je even kijken of de muis het doet…

Hij keek toen onder me rokje… echt SERIEUS ik weet niet wat ik hiervan moet denken… maar ik vind het vies, smerig en niet gezond als een broer zijnde. Wat moet ik doen?

Pff… ehh ik heb geen broer, maar oke…
Als hij een keer kijkt, kun je een keer een rake opmerking maken zoals: ‘Kun je het zien??’
Laat in ieder geval merken dat je het niet leuk vind!

misschien kun je er met je ouders over praten? of confronteer hem ermee…

Spreek hem er op aan!

Mijn broer doet ook soms wel eens in een boxer lopen, maar hij is harstikke gay, dus ik hoef me geen zorgen te maken.

Maak hem duidelijk dat je je ongemakkelijk voelt.
Het kan ook zijn dat je je dit inbeeld.

Blijft hij bezig, zeg het tegen een van je ouders, hoe moeilijk het ook is.

is het een stiefbroer of écht broer?
stiefbroer zou nog kunnen. maar broer? je bent vacking met hem opgegroeit. dat is raar. Je moet er gewoon iets van zeggen: wat kijk je nou? , kan je het zien? of gewoon geen korte rokjes bij hem in de buurt dragen. of neem een vriend(je) mee naar huis dan weet hij dat je bezet bent (hahaha nee dat is stom)

Hihihi, ja dan mag hij hem niet dat heb ik wel is gedaan! En als ik over jongens praat aan tafel lult hij erover heen. Maar het is me echte broer!

ouch.

Mijn broer loopt ook altijd zo rond, maar zonder bijbedoelingen xD

Hij is je BROER, familie. Dus je zou er wel gewoon mee kunnen praten toch :wink:?

Vervelend zeg! Ik zou inderdaad zoals meerdere al zeiden zo’n opmerking erover maken. En als ie het blijft doen zo’n opmerking maken als je ouders ofzo erbij zijn, dan gaan zij daar misschien ook op letten.

Dat in boxer lopen is nou niet bepaald erg, maar die andere dingen… Hij heeft nood aan seks, dus zorg ervoor dat hij een vriendin krijgt :wink:

hihihihihi

Kom op, je bent 19 en je broer 21. Jullie zijn volwassen, gedraag je dan ook volwassen en kom hier samen uit.

Oh en een duidelijkere titel voortaan aub!

dingen als ‘kun je het zien?’ werken altijd

ghehe, ook een optie ja.

Haha…
Mijn broertje deed het ook altijd…
Heel irritant, maargoed
Nu hij een vriendin heeft is het een stuk minder haha
xx

lastig. want je voelt je dan zeker heel ongemakkelijk ofzo als hij in de buurt is,.
maar ik zou dr gewoon wat van zeggen want als hij echt op je ‘geilt’ ofzo is dat niet erg gezond

Hij is een man. Mannen kijken naar vrouwen. Het zijn oermensen.

Hahah mijn broertje loopt altijd in zn boxer rond… :stuck_out_tongue:

Uhm ja ik zou me er wel ongemakkelijk bij voelen :blush: beter krijgt hij een vriendin ';D beetje gefrustreerd denk ik !

dubbelpost

Gewoon heel hard en droog tegen hem zeggen van , blijf je kijken, kun je het zien, wat kijk je naar m’n (borsten, billen, benen etc.).

En anders verkoop je hem gewoon een knal als hij zo blijft doen. En je kunt altijd bij je ouders terecht, die zullen je vast wel begrijpen, gewoon zeggen dat je je ongemakkelijk voelt etc.

Succes !