Broer in bikini?! aaa

Haaj,

Ik ben vandaag heel erg geschrokken en ik zit er nu wel heel erg mee. Ik ging vandaag op de laptop van me broer en ik ging even voor de grap foto’s maken met de webcam. Maar toen ik ze wou verwijderen ging ik dus naar de prullenbak en toen zag ik opeens 2 foto’s van me broer in een bikini! Hij had hem aangetrokken en foto’s van gemaakt. (Beetje iewl) En ik schrok echt heel erg, hij wou ze dus al verwijderen maar hij was nog de prullenbak vergeten. Hij stond gewoon en keek normaal maar betekent dit dan iets of zou het gewoon voor de grap zijn? In het echt wilt ie niet eens roze aan dus vind het een beetje raar. Sorry beetje raar lang verhaal, als ik het zelf zou lezen zou ik waarschijnlijk ook gaan lachen maarja. En moet ik met hem erover praten of niet? Ik d8 zelf van niet want dan zal ie zich denk alleen maar schamen en dat vind ik ook sneu

Het zijn toch maar foto’s. Laat het gewoon, het zall vast gewoon voor de lol zijn

Ik denk dat het een grap is/was.

Ik denk dat het gewoon voor de grap is, zo zijn jongens

Tjaa jongens doen dat nou eenmaal wel eens voor de grap :’)
Zou er maar niet veel mee zitten :wink:

en als het niet voor de grap is: wat dan nog? laat hem lekker.

maar hij is wel al 19 he niet dat jullie denken dat ie nog 11 is ofzo o.o

Waarschijnlijk is het als grap gemaakt ja. Maar ik zou het er niet met hem over gaan hebben, dat lijkt me voor jullie beiden nogal pijnlijk en genant.

Vast gewoon 'n grap met z’n vrienden ofzo!

Waar de hell maak je je druk om. Het is gewoon een grap met z’n vrienden, en zo nee: who gives a fuck.

Mijn broertje heeft ook een keer een bh van mij aangedaan met een vriend erbij. Ik werd natuurlijk boos want ik wil niet dat iedereen zomaar aan mijn ondergoed zit. Maar ja ik denk dat jongens gewoon zo zijn.
Al zou hij zich fijn voelen in meiden kleding, so be it. Maar maak wel duidelijk dat hij niet aan jou spullen moet zitten :stuck_out_tongue:

Ik zal ook schrikken als ik ooit zon foto van mijn broer zou zien!
Je moet het niet met hem over hebben omdat hij het zijn laptop is. Hou het maar gewoon op dat het een geintje is… x")

misschien te veel gedronken?

grappig :stuck_out_tongue:

Misschien heeft hij een weddenschap verloren?

dat denk ik ook

nou, beter dat dan seksfoto’s van je ouders tegenkomen :’) gadverdamme, zie ze nu nog voor me

Ik denk dat het een grap is en zou het er niet met hem over hebben, je brengt hem waarschijnlijk alleen maar in verlegenheid.

nou en?
laat hem lekker doen wat hij wil. :wink: