broer en moeder vertrouwen me niet wat kan ik doen?

goedenavond,

ik ben een meisje van 17 jaar , ik ben onlangs begonnen met afspreken met jongens. Dat mag ik eigenlijk niet van me ouders, ik heb dus vandaag afgesproken met een nette jonge man. En had als smoesje dat ik naar een vriendin ging, wat me broer als volgt deed is uit het raam kijken toen ik de deur uitging en me daarna achtervolgt.Hij en me moeder vertrouwen me totaal niet en doen dit elke bij mij ik weet niet wat ik hiermee aanmoet want kan er niet meer tegen.
heeft iemand tips voor mij ?

Misschien vertrouwen ze je meer als je niet liegt tegen ze. Vaak vertrouwen mensen je niet als je vaker liegt.

Waarom mag je het niet van je ouders?

ben een marokkaans meisje in onze cultuur is het verboden om relaties te hebben voor het huwelijk… vind het zelf echt vervelend , vind hem erg leuk

ik weet het maar ik heb geen keuze heb vaker met mama over jongens proberen te praten maar ze wilt het niet…

Als het een cultuurding is, is het wel lastig. Probeer met je moeder te praten hierover. Ik zou het in ieder geval niet stiekem doen.

Als je heel verliefd op hem bent,en hij ook op jou willen jullie graag een relatie samen. Het kan helaas niet omdat het niet mag voor je huwelijk om een relatie te hebben. Ik denk dat je eerst kan proberen om nog met je moeder het hierover te hebben,ik denk eerlijk gezegd niet dat het gaat werken,maar je kan het proberen. Anders zou ik ook gewoon met je crush praten over dit probleem. Ik weet niet hoe oud je bent? Misschien is het beter om te wachten tot je huwelijk,als jullie verloofd zijn kunnen jullie elkaar wel blijven zien,weet ik. In ieder geval veel succes ermee!

maar… Hoe kan je nu een huwelijk hebben zonder een relatie te hebben en elkaar niet kan leren kennen :’)

…Ach ja,

Praat erover met je moeder, Vertel ook over je crush en wat ie allemaal doet.
Hopelijk draaien ze wel wat bij en vertrouwen ze je wel na een tijdje maar asjeblieft, niet meer liegen hierover!

maar... Hoe kan je nu een huwelijk hebben zonder een relatie te hebben en elkaar niet kan leren kennen :')

…Ach ja,

Met de Marokkaanse cultuur valt (met alle respect) meestal niet te rationaliseren… (En eerlijk zijn en erover praten helpt dan ook niet)