Broektip voor meiden met lange benen!

ik ben 180 en zweer echt bij zara broeken. Ik raak altijd echt in paniek als ik erachter kom dat ik weer voor een nieuwe spijkerbroek moet gaan zoeken xD Maar die van de zara passen gewoon:O

ik ben 1.76 en heb maar 36. en nog te lang.
ik vind t wel fijn :grinning:

Daar heb ik ook last van
<_<

Idd.

idd, ik ook.
het is heel irri omdat je dan heel vaak een riem moet enzo, en ik hou NIET van riemen :slightly_smiling_face:

Broeken zijn mij eigenlijk altijd te lang ._.
Ik heb mini beentjes xD

Ik heb ook lange benen ben 179 maar indian rose heeft ,lange broeken,(oke dat klinkt raarxD) Maar ik ook altijd een mouw probleem bij vesten en jassen enz ik ben dun, dus heb naar xs of s of 34 ofzo maar bij jas heb ik maar Mof L nodig anders zijn de mouwen veel te kort:| dus ik heb altijd een tegroote jas dus ik lijk egt 20 kilo dikker in een jas:’( Weet iemand welk merk er lange jassen en of vesten heeft?
Xx

Ooh, dat moet ik ook weten! Ik heb nu zo een hekel aan jassen omdat ze gewoon niet passen, dat ik gewoon geen jas draag als het niet regent of vriest :stuck_out_tongue: Verschrikkelijk… maar dat heb ik dus ook met andere ‘lange mouwen’ dingen…
Weet er iemand toevallig een winkel waar de mouwen lang vallen?

Andere ‘lange-broeken’ winkels dan al genoemd zijn zijn ook welkom :stuck_out_tongue:

ik heb een broek van forecast en die is ook lang en van de Blend, die is nog langer!

Esprit heeft ook lange broeken!

Dankje dat ga ik onthouden!!
Ik ben vorig jaar ergens geweest daar waren broeken in de aanbieding nu heb ik 2 skinny’s die zowat te lang zijn dat ik ze moet omvouwen. 1 van Diesel en 1 van Replay in de aanbieding voor de halve prijs!
Ik ben ook 1.80 :stuck_out_tongue:

Dat gaat toch ‘maar’ tot lengte maat 34?
Iig, te kort voor mij :cold_sweat:

Iemand nog tips?
Ik ga morgen amsterdam weer even afspeuren :stuck_out_tongue:

Volgens mij wel langer. Een vriendin van mij is ook lang en heeft altijd broeken daar vandaan.

Zara zijn ze eigenlijk altijd goed. Ik zag laatst dat je bij de topshop broeken kan bestellen met lengtemaat 36 :grinning:

Als ik het goed heb kun je bij Esprit lengtemaat 36 wel bestellen, maar in de winkel zelf gaat het tot 34.

Iig, lang leve Zara, want daar heb ik dus een broek gevonden die zo ontzettend lang is dattie helemaal tot de grond kwam :astonished: Voor de rest viel hij alleen niet zo mooi, maar ik heb hem toch maar gekocht, want hoe vaak kom ik dat nou tegen :stuck_out_tongue:

Ik heb een broek van G-star, een skinny. En die viel erg lang.
Pepe jeans valt ook erg lang. Is wel een duur merk zoals G-star of zelfs duurder…
Pepe wordt verkocht in de Pepe Jeans winkel in Adam en in de Donna Kelly voor zover ik weet.

Bij de zara heb ik nog nooit gepast, altijd veel te druk:P Maar dat ga ik zeker doen. Aangezien ik 1.80 ben en lengtemaat 36 zeeeeeker nodig heb… En omdat ik dun ben heb ik ook maat 27 of 28 nodig aan de bovenkant… huilen:P

Ik ben klein.
Dus upje

De Dyanne collectie bij de C&A heeft ook vaak lange broeken, daar haal ik mijn broeken vaak.
Bij de Topshop wil ik ook nog een keer een broek bestellen om te kijken hoe ze daar vallen. Ik had namelijk gezien dat ze daar ook lengtematen hebben.

Ik heb wel wat tips.
Let er op dat je probeert italiaanse modemerken te vermijden. Vaak zijn dit wel smalle modellen maar ook vrij kort.

Merken/winkels die wel eens lange lengtematen hebben zijn;

G-Star
Diesel
Miss sixty.

Verder is het misschien goed om te weten dat pantalons of leren broeken vaak een stuk langer zijn dan jeans. Deze kun je namelijk zelf inkorten (of laten doen). Deze broeken zijn vaak stuk langer

ik heb ook lange benen 1,80 en vaak moet ik ook lengte 36 hebben
dyanne (C&a) heeft ook lange broeken
tot lengte 34 en die passen me ook:D
(ook,ook, ook en nog eens ook:P)