Broektip voor meiden met lange benen!

Voor iedereen met lange benen!

Ik was gisteren op zoek naar een spijkerbroek (wat nogal een opgave is omdat ik 1,80 ben en dus meestal lengtemaat 36 nodig heb!) en nu heb ik een broek bij Levi’s gekocht, die heel lang is! Ik heb een broek met lengtemaat 34 genomen omdat 36 echt veel te lang was! (ook nog bijna nooit meegemaakt :stuck_out_tongue:) dus even een tip voor meiden die ook moeite hebben met broeken kopen omdat ze vaak te kort zijn: Kijk bij Levi’s! :slightly_smiling_face:

Oew… thanks :stuck_out_tongue: Ik heb echt altijd problemen met broeken… (ben nog langer dan jij… :stuck_out_tongue:)

Zara broeken zijn ook altijd erg lang!

Broeken kopen is echt een ramp voor mij…
ik ben zelf klein (1.63) maar ik heb lange benen.
Ik heb breedtemaat 146 of 152 nodig,
en lengtemaat 164… :S

Heb je ook tips voor mensen met lange armen en lichamen? Ik ben er een beetje ziek van dat XL-truien nog steeds uitvallen als 3-kwart mouwtjes en buiktruitjes.

Jaaa, handig! Ik ben ongeveer 1.78 en heb veelste dunne benen dus het is echte en ramp om een broek te vinden ><

Dat wilde ik ook net zeggen! Ik ben niet klein [1.70 ofzo] maar de broeken van zara zijn altijd veel te lang! Maar dan ook wel 10 cm te lang!

Ok handig :grin:
Ik koop ze nu altijd te groot bij mn middel (ben ook nog eens dun…-.-). Waar verkopen ze Lev’s? Want ik weet zo bij ons geen winkel…

Dat heeft een vriendin van mij ook! Echt irritant.

Broeken van duurdere merken zijn over het algemeen langer dan only/vero moda [die zijn dus gewoon kort]. Bij mij is het zo irritant dat ik een hele slanke taille heb, maar dikkere bovenbenen, als ik dan een broek heb die goed bij mn bovenbenen past, dan is de bovenkant weer te breed. =/

Ik ben 1.75 en dun en Zara broeken zijn mij nog te lang. Een vriendin van mij is 1.84 en ook slank en Zara broeken zijn haar lang genoeg.

Ja, de broeken van de Zara zijn inderdaad lang. Ik ben ongeveer 1.68 en dun (nouja, niet dik laat ik maar zeggen;p) en mij passen de broeken in maat 152 van de Zara :blush:

Jammer dat ze hier geen zara hebben en ik weet zo ook niet waar ze levi’s verkopen…

Ik had bij de levi’s eerst gekeken en ik zag niks (en het was een hele winkel vol met broeken :flushed: ) Maar misschien komt het omdat ik kieskeurig ben …

voor mij zijn de broeken meestal net goed (A)
ik ben 1.66 dacht ik. Nja ze zitten wel iets te lang
maar bij skinny vind ik het best wel staan meestal ;'D

vreemd, ik werk bij america today, daar hebben we ook levi’s en die vallen juist veel korter.
ik ben 1.82, heb lange benen, maar een lengtemaat 34 past meestal net… alleen jammer dat die er vaak niet meer is met breedtemaat 28.
ook een goede tip: koop broeken met (licht) uitlopende pijpen, die vallen vaak een stuk langer.

Diesel en G-star zijn ook gewoon goed.
Die hebben 2 maten waar je naar kan kijken: breedte en lengte. Zo passen de broeken echt precíes. + dat ze mooi zijn en van goede kwaliteit zijn :slightly_smiling_face:
H&M broeken zijn echt vreselijk en ik loop nooit de zara in omdat ik hun collectie nooit zo “wouw” vind. :stuck_out_tongue:

bij S.Oliver heb je ook meetsal lengtemaat 36

Zara was inderdaad een hele goeie tip! :grinning:

ik ben 1.78, en zit net tussen lengtemaat 34 en 36, zo irritant.
broeken van de zara pas ik wel (: