Broekprobleem

Hee meiden ik heb al een tijdje problemen met broeken kopen.
Ik heb best wel stevige benen, m’n benen raken mekaar wel aan ik vind dit niet mooi maar ja het is niet anders en ik accepteer het ook. Maar altijd als ik broeken ga passen in de kleedkamer zitten ze goed en na een tijdje dragen zitten me broeken echt heel los en zakken ze af en ook bij m’n kont en dat ziet er niet erg mooi uit. Dus hoe kan der voor zorgen dat ze niet afzakken moet ik ze nu een maatje kleiner gaan kopen? Hoe doen jullie dat?

xxxx :flushed:

Een riem dragen…

Ja dat doe ik al maar dat helpt niet daardoor gaat die broek niet strakker om mijn benen zitten.

broek met stretch kopen, net wat te strak (niet te klein!) kopen, en een riem dragen of in de was doen als je merkt dat hij losser gaat zitten.

okee dankuu:)

ik koop broeken altijd xtra skinny, ik vind het persoonlijk mooier en fijner zitten en het helpt! die heb je bij de h&m wel die zijn ook stretchy

Als je broeken losser raken moet je betere kwaliteit broeken kopen, skip de 5 euro zooi van de Primark.

Ik lees altijd ‘boek’ ipv ‘broek’, nerd much.

echte spijkerstof kopen, dat loopt niet zo ontzettend uit

Broeken met zo min mogelijk stretch kopen. Van stretch worden ze zo wijd. (elastan)

Ik heb meerdere broeken van de primark en andere goedkope winkels en bij mij gebeurt dit echt niet bij die broeken. O ja bij 1 broek is het gebeurt. Bij de dure broek van de bijenkorf.
Duur is niet altijd beter…

^mwa meestal wel. Een jeans van Levi’s draag ik jaren en eentje van de H&M kan ik al snel vervangen.

Wat ik altijd doe is m’n broeken net te strak/te klein kopen. dan lubberen ze nog wel iets uit maar niet zo erg.

Mijn primark broeken van 10 euro heb ik al meer dan 4 jaar. En nog steeds zijn ze prima.

Ligt echt heel erg aan de broek, ik heb het ook met verschillende merken, goedkoop en duur, dat ze uitlopen.

Heb hetzelfde probleem, ik vind die Levi’s ook fijn en ene van cheap monday, die hebben wat extra ruimte bij de boven benen, maar is bij de onderbenen vrij skinny. En ja een goede riem dragen. Als je een nieuwe broek (of andere kleding) koopt eerst een dag in een bad azijn leggen: de kleur blijft mooi en kleding krimpt minder of wijd minder uit.

bedankt voor de tips!:slight_smile: