Broekplassen door lachen

Hee allemaal !
Ik heb een probleem waarvoor ik me echt schaam. Ik wil dit niemand vertellen die ik ken, dus daarom vraag ik het aan jullie.
Ik plas in mijn broek als ik extreem moet lachen… Het is ook niet onopemerkt, zodra ik voel dat het zo erg word, zak ik door mijn knieeën en zet ik mijn hak zegmaar tegen mijn kruis, waardoor het opzich wel ophoud… Maar als ik dat niet kan, dan is het heel erg en stopt het ook niet. Mijn hele broek heeft dan zo’n plek…
Soms is dat ook als ik bijvoorbeeld in een achtbaan zit, of als ik “tikkertje” speel en ik snel moet wegrennen voor iemand!
Ik ben btw 13 jaar, heeft iemand dit ook en/of kan iemand mij helpen dit tr laten ophouden?

Volgensmij is dit wel iets om mee naar de huisarts te gaan… en anders je hebt van die verbandjes van Tena die vaak door ouderen word gebruikt die last hebben van plasverlies, maar ik weet niet of je het ziet zitten om daar elke dag mee te lopen…

Kans dat het aan je bekkenbodemspier ligt.
Kan je inderdaad het beste mee naar de huisarts gaan, die gaat je denk ik doorsturen naar de fysio.

Succes, er zijn best wel veel mensen die dit in meerdere of mindere mate hebben, maar ik kan snappen dat het heel vervelend is!

Haha nee inderdaad, maar toch bedankt voor je reactie !

Dankjewel!