Broekk,

Ik heb gisteren deze broek gekocht,
ik vind ut m echt leuk <33
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/11709/en/zara-sales/15020/126076/BAGGY%2BJEANS%2BPART%2BKNIT
maar hoe moet k heb combineren?
Liefst n kort iets?
onderaan zit een elastieke band,
dus leuke sokken erover?

ik hou wel van de stoerdere looks, :blush:
ik wil m graag morgen aan
dankjewellll. <3333

xxxxxxxx

wit/zwart/ grijs shirtje met hakken of als je het stoerder wil gewoon sneakers.

Gewoon leuke ballerina’s er onder… zwart hemde er half in, en een lederen vestje ofzo :slightly_smiling_face:

dankjewell,
iemand andersss? >.<

zwarte pumps en gilletje

hoi

hoi

uppppp

Ik zou hem dragen met een simpel shirtje, en een zwart vestje erover, en met pumps… ofzo

geen sokken! dat verpest het helemaal en nouja, het is toch geen trainingsbroek ofzo ;p
ik zou idd een basic model shirtje erop doen. maakt niet echt uit welk kleur, nouja geen roze ofzo. en kan gewoon met een printje! of zo’n gestreept shirt wat nu in is, wel strakzittend. of juist met bloemen print om het schattig te maken, al is dat gewaagd. geen loszittende kleding iig, dat maakt het te baggy en skaterachtig. en lage gympjes, of all stars ofzo. gewoon leuk accesoires en klaar. echt leuke broek!

upppp!

& ik vnd die broek echt stoer!
ik zou het met (als je dat hebt) met kistjes doen en ander met gewone laarzen en een wit blouse of tuniek.

doe leuke hakken er onder een mooi blousje of een leuk truitje met een oma vestje

ik zal géén sokken doen, maar stoere laarsjes of juist hakken. een simpel wit shirtje en dan in je broek met een open vestje eroverheen. een leuke ketting, armbanden en oorbellen pimpen je outfit vaak ook weer wat :stuck_out_tongue: