Broekje vreemd gebleekt.

Hii, ik wilde vandaag een kort broekje bleken alleen nu is hij helemaal lelijk geworden.
Ik deed mijn broekje in de bleek en hij werd meteen een beetje paars achtig. Na ong 5 minuten werd hij heel lelijk rood. Ik heb het broekje zo’n ander half uur in de bleek gehad maar hij bleef heel lelijke rood. Nu vraag ik me af, wat deed ik verkeerd ? Ik heb de albert heijn dik bleek gebruikt. De fles was niet helemaal vol mee waardoor ik de emmer niet helemaal kon vullen met bleek en dus heb ik er wat water bij gegooid, heeft dat er voor gezorgt dat ie niet meer bleekt?
zo was de kleur van mn broekje eerst:

http://s9.postimage.org/daj9m7qaz/Picture0135.jpg

En nu is hij zo (hij lijkt een beetje roze maar dat komt door de slechte foto)

http://s8.postimage.org/mpvvecbsh/Picture0134.jpg

bleeeh kleine foto’s, klik er maar op dan worden ze groter (:

Is je broekje wel van spijkerstof? Het kan in ieder geval niet komen door het mengen met water, want dat doe ik ook altijd

Wat voor effect wou je als ik vragen mag?
Ik heb een spijker broek van mij gebleekt en daar voor heb ik eerst knopen in mijn broek gemaakt zodat 'ie op sommige plaatsen verbleekt werd en op sommige plaatsen niet.
Of wou je je broekje gewoon lichter hebben?

Volgens mij is het geen echte spijkerbroek…?

Ik weet niet precies, het lijkt een beetje dun spijkerstof. Het is wel van katoen gemaakt.

Gewoon lichter

Ik vind het eigenlijk best leuk (:

ik denk dat het aan de stof ligt, volgens mij is het geen spijker,
maar het is nog steeds te combineren! met een witte top bijvoorbeeld van zo’n luchtige tule-stof…

Ik zou het wel willen alleen er lopen nog blauwe naden door heen en daardoor vloekt het broekje enorm, helaas ):

Kun je 'm niet verven ofzo? Gewoon leuk kleurtje wat wel dekt over het roze/rode.

Zou ik 'm mogen hebben? (: Ik betaal de verzendkosten ofcourse, welke maat is het?

Misschien kan je een blauw shirt erop doen zodat de kleuren van die naden weer terugkomen?? Ik weet niet zeker of het leuk is want misschien gaat het daardoor nog meer vloeken :blush:

Als de kleuren ongeveer zijn als op de foto dan vind ik het rode en het blauwe niet echt vloeken… Vind het best mooi zo…

Je kan het altijd terug donkerder maken als je je broekje niet weg wilt hebben.
Deed het vaak met kledij waar ik de vlekken van mijn werk niet meer uitkreeg.
Een keer gaan werken met mijn beste trui die was grijs, door de kippekruide zaten er oranje randen aan de mouwen die ik er niet meer uitkreeg,
Nu heb ik een zwarte trui :stuck_out_tongue:

Dan moet je zo’n flesje halen, samen met een kilo zout in de wasmachine en je hebt een nieuw broekje :wink:

Dubbel :pensive:

klein feestje voor mij, ik heb vandaag nieuwe bleek gekocht van een ander merk en daarmee de hele emmer gevult. Mijn broekje ligt er net een kwartiertje in en hij is nu licht oranje (: de onderkant is zelfs al wat lichter dan dat. Ik had al helemaal van dat verf gekocht maar ja.

Je moet er altijd water bij doen, niet alleen de bleek! Dan gaat het echt veels te snel.

Heb er een beetje water bij gedaan (:

Je moet er echt veel bij doen, ik doe meestal tot 2/4 van de emmer met water en dan ongeveer tot 3/4 van de emmer bleek. Bij mij gaat t altijd perfect.