broekje van bikini schijnt door

Mijn broekje van mijn bikini schijnt dus door. Kun je daar iets aandoen? bijvoorbeeld iets er in naaien ofzo, of gaat dat er lelijk uitzien?

Dat gaat er lelijk uit zien.

Als je netjes naait zal het niet opvallen, maar let wel op je materiaalkeuze, aangezien bikinibroekjes van een synthetische stof zijn en die uitrekt.

mmm, kan je denk niet zoveel aan doen…

Oei, had ik ook eens bij een witte broek, had ik een knalroze onderbroek aan! :frowning_face: (Niet veel aan te doen)

Geen idee?
Sowieso alles afscheren! xD

Bij een normale broek.rokje etc wel.
Het klinkt heel stom, maar dan moet je felrode ondergoed aandoen, dat schijnt niet door. (Als je de goede tint rood hebt;) )

Bij een bikinibroekje valt er denk ik weinig aan te doen.

Je kan beter huidskleur doen.

ik denk dat er weinig aan te doen valt.

Als je het broekje toch niet aandoet omdat ie doorschijnt, kun je het toch proberen

string onder dragen. :'D
deed k altijd op school, want die boys gingen je broek naar beneden trekken XD , dus dan sta je neit in je blote hol : 'D
HAHAHAA

Is het een witte bikini, of is het broekje zeg maar alleen één laagje stof? Dan lijkt het me best logisch dat ie doorschijnt.
Ik denk niet dat zelf iets erin naaien een succes wordt dus als ik jou was zou ik een andere kopen xD

Koop je een nieuwe ?

Ik heb zo ook eens een meisje gezien in het zwembad met een wit doorschijnende bikini. Toen ik dat zag lag ik echt een uur plat van het lachen want ze had me daar toch een bos haren…
Nou sindsdien let ik er altijd op en koop ik nooit witte bikini’s

Altijd kijken of de bikini dubbel gevoerd is he…

dat wordt scheren;p

een nieuwe kopen ?
welke kleur is het ?

ik heb geen idee, denk niet dat je er iets tegen kunt doen als die doorschijnt. Als je er iets onder naait word dat denk ik lelijk. Ik zou geen risico nemen als ik jou was en dus maar een ander broekje kopen (:

ik zou er een tena lady inplakken

haha gelukkig heb ik hem nog niet gekocht want mijn pinpas deed het vandaag niet :’) ik wilde hem eigenlijk morgen kopen, maar denk dat ik dat toch maar niet doe haha.

Nee, huidskleur zie je ook erdoorheen.
De juiste kleur rood zie je helemaal niet.