Broekenprobleem: Niks past!

Lieve mensjes,

Ik heb een groot probleem! Ik pas namelijk geen enkele broek! Maat 40 is gewoon aan de bovenkant te groot voor mij… En maat 38 voel ik me een rollade in…! Ik ben 1.74 en 68/69 kilo. Dus volgens mij niet te dik. Ik heb vrij grote heupen, omdat ik zo gebouwd ben…
Mijn moeder beweert dat ik van die broeken boven m’n heupen moet dragen omdat ik te grote heupen heb. Maar ik vind die dingen lelijk! En volgens mij probeerd ze me gewoon in haar ouderwetse broeken te hijzen. Behh…

Ik vraag me af:
Moet ik afvallen?
Moet ik die broeken dragen?
Ik er een maat die mij past?

P.S. Ik kan geen riemen dragen, want ik heb een allergie voor alle soorten metalen etc behalve Goud. ( Duur meisje :grinning: )

Oh. Eigenlijk wou ik zeggen, draag een riem. Maar laat maar zitten… xd

als je gaat afvallen helpt het ook bijna niks bij je heupen omdat het je bouw is.
een riem is een heilige oplossing der losse broeken aan de bovenkant :smirk:

maar het metaal raakt jou toch niet aan?

oh dat is indd erg vervelend!
ik ben 1.75 en rond de 70 kilo.

en broeken passen bij mij wel.
ook ik heb brede heupen.
erg vervelend want van vore lijk ik dus vaak dik omdat het breder is.
al ben ik serieus niet echt dik.
een klein buikje maar thats it.

maar back to your point,
mischien kan je gewoon een broek van maat 40 kopen,
en dan naar zo’n winkel brengen waar ze van die broeken
inkrimpen ofzoiets.
de boven kant dus dunner maken.

niet alle riemen hebben metaal. of wel? ach weet niet ik draag nooit riemen - daarom zakt mn broek altijd af - dus ik weet niet

-

aaaaaaaaaaaawh ik heb presies het zelfde probleem als jij! behalfe dan met de riem, maar ik draag riemen niet wnat ze sittn eniet lekker
enige broek die perfect past is de legging broek, anddere niet

ik heb ook hetzelfde probleem,
bij maat 40 zakt ie net van je kont af, en bij maat 38 heb ik zwembandjes. Daarom ga ik voor de hoge broeken, het zit véél fijner, en je hebt temisnte geen bouwvakkers collecte.
bij de betere spijkerbroekwinkels hebben ze aangepaste maten, in de lengte en breedte. Ga ook eens kijken bij de spijkerleggings van de vera moda of only, die zitten ook wat hoger, maar niet irritant hoog.

succes!

ik zeg; afvallen

-

Tot nu toe allemaal bedankt voor jullie reactie’s :grinning:

k Vind de High Waiste tot nu toe ook vreselijk x’] Sorry.
Maar de Betere Spijkerbroek winkels met aangepaste maten? ;o Zijn die er dan? Noem er eens een svp? Dan ga k morgen kijken :grinning:

Voor de mensen met de oplossing riem: Ik kan ze echt niet dragen! Als de riem mijn huid maar ook een minuutje raakt Word het groen en bijt het in m’n huid. k Heb nu een wond van 5 Cm Omdat ik een riem moet dragen, omdat ik anders gewoon geen broeken pas =l ( hij is wel helemaal onder gekalkt met doorzichtige nagellak en haarlak om t nog een beetje van m’n huid te houden )

Als je een beetje handig bent met naald en draad (of met de naaimachine) kun je gewoon je broek smaller maken! Of vraag het anders aan je moeder. Ik heb ook altijd problemen met broeken, bij mij zijn ze altijd te lang. Dan kort mijn moeder ze in.

hoezo ondergewicht :confused: ik ben 1.76m en ik weeg 59kg. en ik heb echt geen ondergewicht hoor…

oja en over die Betere Spijkerbroeken winkels; ik was laatst nog in Luxemburg en daar hadden ze een winkeltje met broeken voor alle figuren! :grinning: zelfs broeken die je kont omhoog duwen! :grinning: natuurlijk heb ik er 1 gekocht xD het merk heet Salsa jeans geloof ik, zoiets…

werd bij mij ook vroeger gedaan

Anderen doen het dus ook. (: En dat is volgens mij beter dan afvallen, nieuwe broeken gaan zoeken of met een riemallergie in je buik zitten.

-

Sommige mensen - zoals fart - snappen niet dat het niet altijd kán, een perfect figuur hebben. Mijn ideale gewicht, veel lager kom ik echt niet zonder… eh, anorexia, is ong. 64/65 kg. Heb ik een jaar gehad, toen at ik heel gezond en sportte echt veel. Nu schommelt t rond de 68… niks aan te doen.
Heb zelf dus ongeveer hetzelfde figuur (denk ik) als de maakster van dit topic, maar heb er niet zoveel last van. Gewoon veel broeken passen! Bij esprit slaag ik eigenlijk altijd, spijkerbroeken (met beetje stretch) met niet echt een hoge taille, maar nét iets hoger dan echt heupbroeken. Dat hele lage vind ik zelf irritant omdat je dan constant het gevoel hebt dat je je broek op moet trekken, en hoog vind ik idd ook niet mooi.
Heb ook een skinny van G-star (in de uitverkoop in frankrijk, dat wel, haha, daar hebben ze dan de iets grotere maten nog over aangezien ze daar allemaal sprieterig zijn :stuck_out_tongue:) en die zit echt goed! Mss ook es te proberen?

Haar probleem heeft niet zoveel met gewicht te maken. Afvallen zal dus waarschijnlijk niet zo veel helpen, net zo min als aankomen.

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben licht voor mijn lengte, 1.75 en 57 kilo, maar vooralsnog is het voor mij ook moeilijk om broeken te vinden. Ik ben van onderen iets steviger gebouwd dan van boven, en broeken van maat 36/38 zitten bij mijn buik goed, maar te strak bij mijn heupen. En een maat 40 zit goed bij mijn heupen, maar veel te los bij mijn buik.
Ik heb de ideale oplossing ook nog niet. Soms kom ik een mooie broek tegen die toevallig toch goed zit. Hoewel ik merk dat, na veel wassen, hij toch weer te strak gaat zitten rond mijn heupen.

Oh, en ik draag geen riemen. Ik vind het irritant zitten en het doet vaak pijn als ik ze draag.