Broeken voor dunne meisjes?

Hey,
Ik ben zelf nogal dun en ik heb geen kont/heupen. Maar ik heb wel gewoon normale benen. Het is dus best lastig om goede broeken te vinden, want ze zijn of veeeel te breed en lang genoeg, of veel te kort en gewoon strak. Bijvoorbeeld van de H&M. Ik heb dus 24/32, maar die bestaat niet. Alleen 25/32 of 24/30. Wie heeft hetzelfde probleem? En weet iemand een goede winkel of een goed merk die smalle en lange broeken hebben?

Ik herken je probleem wel!
Vooral vroeger was het vervelend, ik kon bijna alleen maar broeken met elastiek aan dat je dan kan verstellen laat maar zeggen. Gelukkig pas ik nu wel meer (ik heb trouwens maat 26/34).
Bij de G-Star outlet kan ik goed broeken kopen, ze hebben er best veel broeken en allemaal verschillende maten! Als ze korting hebben zijn de broeken ook niet zo duur :slightly_smiling_face: Ik heb er laatst nog een broek voor 17 euro gekocht.
Het enige nadeel is dat je wel een pasje moet hebben om er binnen te kunnen komen :/.
In ieder geval succes!

Ik heb ook altijd een ‘broekenprobleem’, mijn benen zijn juist een beetje aan de korte kant. Mijn advies is om gewoon zo verschillende merken te proberen totdat je een merk tegenkomt met jou maat!

Dit is echt al topic nummer 100 hierover, gebruik even de zoekfunctie of zoek via google.

En om even antwoord te geven op de je vraag, ik heb twee hele dunne vriendinnen en die zweren bij Diesel.

dit eigenlijk. :’) maargoed, ik ben zelf heel dun en Bershka en Zara broeken zitten mij 9 van de 10 keer wel goed.

Ik lees altijd ‘boeken’ ipv ‘broeken’, hoe erg kan een mens zijn.

Google “24/32 jeans” en je krijgt al resultaten…

http://www.jeansandfashion.com/nl/dames/jeans/alle-merken/alle-prijzen/2432/

Tadaaa, 132 broeken in maat 24/32

Hollister broeken zijn heel fijn!

Lang leve riemen en anders lang lever laarsjes :'D

Ik heb zelf ook dunne benen en niet veel vorm. Ook heb ik vaak last van het probleem dat als een broek bij mijn benen goed zit, hij niet dicht kan door mijn heupen, en dat als ie bij mijn heupen goed zit, hij te los zit bij mijn benen.
Na lang zoeken ben ik uitgekomen bij de broeken van Only en Bershka!

ik draag fornarina broeken, het zijn de enige broeken die ik kan dragen, omdat bij de rest er aan mijn rug zo’n 10 centimeter openstond zeg maar. Vooral het model “eva” en “pin up skinny” zijn heel erg goed. Het zijn wel dure broeken maar ik koop ze online altijd in de solden bij kolibrishop

Bedankt iedereen voor de tips :flushed:. Daar kan ik wat mee!

Ik ben ooit naar de Only geweest, de verhoudingen waren bij mij helemaaaal niet goed. Maar misschien bij jou wel?

Ik heb juist korte benen met redelijk brede heupen, en kom in geen enkele broek bij de Sting. Daar hebben ze juist heel erg veel broeken voor dunne lange benen!

only heeft smalle broeken,eerste winkel waar ik een goed passende broek heb gevonden

Vero moda, heeft strakke broeken ik heb hetzelfde en 25/34 past mij daar zelfs haha, verder pieces of only heeft ook strakke broeken :slightly_smiling_face:

ik dacht ook dat ik boeken las…