Broeken steeds kapot door fietsen..

het kan ook zijn dat je je broek niet goed optrekt heb ik dus een keer gehad want als je dan met je been eraf stapt dan ontstaat er teveel spanning haha en zo is ie bij mij een keer kapot gaan.
ik heb trouwens ook vrij dikke dijen ik weet niet of jij dat ook hebt maar daar kan t ook aan liggen

Ik heb dat ook altijd! Ik draag veel jurkjes, dus koop die enkele spijkerbroek bij h&m. Deze zijn wat dunnere stof dus gaan bij mij ook sneller kapot… Misschien ligt het dus gewoon aan wat voor broeken je koopt!

Ik had dat ook. Ik heb toen een nieuw zadel op mijn fiets laten zetten en nu heb ik er helemaal geen last meer van. Misschien is dat een idee?

Ik had dat ook heel erg ze sleten heel langzaam en dan opeens BAM gat en het lag bij mij niet aan het zadel maar gewoon dat ik heel veel moest fietsen. Nu fiets ik niet meer zoveel (en draag geen broeken meer) dus is het opgelost.

Komt door je zadel ja.

Welke maat broek heb je?
Want het kan ook dat je benen zegmaar tegen elkaar schuren tijdens het fietsen/lopen.
Dit heb ik namelijk gehad, en ik moest ook om de drie maand toen een nieuwe broek.
En als dit niet het geval is zou ik even je zadel idd laten nakijken.

ik heb het ook altijd!!! wss is je fiets iets te hoog voor je!

Toen ik nog met de fiets naar school ging had ik daar ook nooit las van.
Misschien is er iets met je zadel ofzo.

Oeh ja ik heb daar ook vaak last van alleen ik dacht telkens dat mijn bovenbenen te dik waren. Uiteindelijk lag het daar niet aan, ben zelfs veel afgevallen door het fietsen omdat ik nu allemaal pandjes werk doe xD Dus de hele dag heen en weer fietsen hihi, maar ook ik kan geen oplossing vinden voor mijn supersnelslijtende broeken. Niet fietsen of rokjes dragen is geen optie want met mijn werk mag ik geen rokjes aan of tenminste moet het over je knieen vallen en dat vind ik dan weer net iets te veel van het goede. En lopen is dan weer te ver. :frowning_face: Ik hoop dat je een oplossing vind, en die hoor ik dan ook graag :slightly_smiling_face:

Ik heb er ook last van. Dagelijks fiets ik 13 kilometer heen en 13 terug, en de meeste broeken, Levi’s en Mustang kan ik na 3 maanden weggooien, goedkopere broeken na een maand, omdat die plekken, net onder je billen, helemaal zijn versleten, er zit gewoon een gat in.

Ik heb even een foto gemaakt, zodat mensen begrijpen wat het precies is. Het is niet dat je uit je broek scheurt oid, het is gewoon helemaal versleten.
Dit was trouwens mijn favoriete zwarte broek die vorige week is gesneuveld.

http://i42.tinypic.com/34efe6v.jpg

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb ook verschillende zadelhoesjes geprobeert, maar niks helpt. Sterker nog: die hoesjes slijten op dezelfde manier als m’n broeken. Het ligt ook niet aan m’n zadel, want ik heb de afgelopen jaren 4 verschillende fietsen gehad, met 4 verschillende zadels, en ik heb het bij allemaal gehad.

Ik weet dus ook niet wat je eraan kan doen :’)

Bij mij komen er alleen lelijke plekken in mn broek op de plek waar je benen zeg maar elke keer langs je zadel schuren als je fietst, maar heb nooit echt een gat. Ik heb ook niet echt het idee dat een hoesje zou helpen, want het gaat gewoon echt om die ‘schurende’ beweging…

bij mij hielp een zadelhoesje. nieuw zadel zou ook kunnen helpen, denk ik.

Ik heb dat ook gehad en het kwam bij mij door mijn zader. Aan de onderkant zat een scherp randje waar mijn broek tegenaan schuurde en steeds dunner werd tot er een gat ik kwam. Met een nieuw zadel was het bij mij opgelost!

Dat komt niet alleen door je zadel. Ik denk dat je je broeken een beetje te klein komt waardoor er spanning op komt staan.

Oooh ik had daar ook altijd last van toen ik naar school fietste ! Wist ook geen oplossing daarvoor.
Nu ga ik met de scooter of de bus/trein, en als ik nog met de fiets ga doe ik een wat oudere broek aan.

Ik fiets 2 uur per dag naar school en terug, heb precies hetzelfde, bijna al mijn vriendinnen die hebben dat die op de fiets gaan :wink: ik weet niet echt wat je er aan kan doen :wink:

Ik heb het ook, door het fietsen maar ook door dat ik best dikke benen heb, dan gaan je benen langs elkaar met lopen…

Ik heb precies het zelfde probleem ik fiets dan ook zo’n 2 uur per dag het is echt moord voor mn broeken:/

Ik had daar ook last van toen ik veel moest fietsen, maar met duurdere broeken gaat het veel langzamer. Een van mijn dure spijkerbroeken heeft zelfs 4 jaar overleefd voordat er een gat in kwam :"D en een andere 3.