Broeken steeds kapot door fietsen..

Ik irriteer me er echt aan dat telkens al mijn broeken kapot gaan door het fietsen. Telkens als ik een nieuwe broek heb gekocht, dan zit er alweer na een maand een gat in precies tussen me benen. Heb echt al van allerlei merken geprobeerd, maar ik moet gewoon om de maand een nieuwe broek kopen wil ik een broek hebben zonder twee grote gaten erin :pensive: En daar heb ik eerlijk gezegd het geld niet voor. Zijn er meer meiden die dit hebben? Want blijkbaar hebben mijn vriendinnen daar dus geen last van…

Door het fietsen? Hoe fiets jij in hemelsnaam dan

Nou ik fiets op een dag echt heel veel… :S

ik herken t ook niet? en ik heb altijd broeken van de H&M en das niet de beste kwaliteit/dikste stof maar daar zit hoogstens na een half jaar een beetje een schuurplekje van t fietsen enzo…
misschien zitten er scherpe randjes aan je zadel?

dan is er iets mis met je zadel, want ik draag gewoon goedkope broeken van zara en h&m, fiets per dag een uur in totaal en mijn broeken zijn allemaal nog heel.

Ik fiets anderhalf uur per dag en ik heb daar echt nooit last van. Misschien ligt het gewoon aan je zadel?

Nou dat heb ik dus ook… En bij mij is het direct al na een maand. Maar ik fiets op een dag zowiso al heel erg lang omdat ik zegmaar ver weg van mn school woon.

Hoezo fiets ik raar? o.O Ik vraag gewoon om advies…

misschien is het een te strakke of juist te losse broek? In ieder geval even naar je zadel kijken zou ik zeggen!

Heb ik ook laatst gehad, mijn broek had al wel wat slijtplekken daar… Maar mijn zadel is aan de onderkant een beetje kapot en daardoor wat scherper, m’n broek ging er steeds langs en uiteindelijk was het doorgesleten. Ik zou als ik jou was gewoon een nieuw zadel kopen of zo’n beschermhoesje erover heen doen. Zo eentje: http://static.fonq.nl/data/producten/23397-groot.jpg

Dat is wat goedkoper dan steeds een nieuwe broek!

Ik fiets elke dag 24 km voor school, maar heb er nooit last van… misschien idd wat met je zadel, een scherp randje oid?

Is je fiets te groot voor je. Dat je helemaal schuift over je zadel heen ofzo ?

Echt bijna niemand :")? Ik heb daar ook last van hoor, haha.

Huh? Wat vaag!
Maar misschien ehm . . heb je een hard zadel? OF schuif je heel veel over het zadel?

Fiets te groot → broek te klein? ofzo? :"D
Heb ik nog nooit van gehoord. haha

Broek te klein sowieso niet :"D Ik heb zo’n ding waarbij 't kruis nogal laag hangt en ook die is verpest door m’n fiets.

Mijn broeken ‘slijten’ wel, maar nog niet gescheurd volgens mij :’)

Doe er zo’n fluffy zadelhoes omheen! Weg scherpe randjes :slightly_smiling_face:.