Broeken snel stuk van vero moda

Hee meiden ,
ik had een vraag… ik heb langer dan een maand geleden een broek gekocht bij de Vero. Alleen was de broek al binnen deze maand stuk. Ik heb geen bon meer. En had op het moment ook geen tijd om heen te gaan. zobiezo mag een broek toch niet binnen iets langer dan een maand stuk gaan? Hebben jullie dit ooit gehad? en zijn jullie er mee terug gegaan?

thanks !

Ik zou gewoon terug gaan. Misschien met een afschrift-kopie [als je alleen de broek hebt gekocht] met datum en tijd; misschien kunnen ze de oude bon opzoeken. [Bij sommige winkels kan dat namelijk; ik weet niet of zij dat oko kunnen.]
Een broek hoort nooit binnen een maand stuk te gaan als je er niets speciaals mee doet naast gewoon dragen. [Dus geen verbouwingen, vloeren leggen of ander soort broek-stukmakend-werk :wink:]

Ze willen bewijs hebben dat je het bij hun gekocht hebt afgelopen maand, dus idd zou ik een kopie maken van je bankafschrift meenemen. Kans is dat je er een nieuwe voor krijgt. Je weet maar nooit, je kan beter proberen.

Alsnog proberen, inderdaad :slightly_smiling_face: Ik denk wel dat je een andere krijgt.

bellen naar de klantenservice en vragen of je of je geld terug mag of een nieuwe of een tegoedbon?

Ik heb nooit gehad dat een broek bij mij zo snel stuk ging. Ik heb altijd wel dat ze me na een maand opeens veel te groot zijn. >_<’

Je kan het altijd proberen! Ik heb het zelfs een keer gehad met een G-star broek die ik al een maand had en toen mocht ik een andere broek uitzoeken terwijl ik geen bon/kaartjes meer had.

Ik heb dat met alle broeken, of het nou dure van diesel zijn of een goedkope van de h&m, ze blijven bij mij nooit meer als een maand goed…

okee bedankt , k ga even zoeken naar een afschrift !