broeken saai?

Ik zie hier op Girlscene veel mensen met een ontzettend leuke stijl, die veel leuke foto’s posten, en er echt leuk uitzien.
Alleen valt mij redelijk vaak op dat eigenlijk al deze meiden alleen maar rokjes/jurken dragen en vrijwel geen broek. Ik zie het wel eens, maar zie ook vaak dat als iemand een broek draagt er meteen reacties worden geplaats van: ik zou er een rokje bij aan doen, of beetje saai met zo’n spijkerbroek. Terwijl je een gewone spijkerbroek super leuk kan combineren.
Mijn punt is dus: vinden jullie broeken saai?

Ik loop ook liever in rokjes, maar heb toch ook wel 2à3 keer in de week een broek aan, en vind dat ik er dan nooit echts saai bijloop ofzo, dus ik vraag me af waar dat idee vandaan komt?

Nee.

Nee.vind ik niet.
Broeken zijn ook veel warmer,en zitten gewoon lekkerder.
Iedereen zijn eigen stijl natuurlijk.
Maar ik vind dat je het makkelijk kunt afwisselen.
En je kan jeans heel goed combineren hoor :slightly_smiling_face:

Bij een broek heb je zeg maar 1 ding om de benen. En bij een jurkje of rokje heb je het rokje zelf en dan nog panty’s of maillots. Die kan je in verschillende kleuren of patronen doen en daardoor ziet het eruit alsof het minder saai is denk ik. Het is raar uit te leggen. Ik draag btw zowel broeken als jurkjes/rokjes

Gewoon afwisselen. Het is natuurlijk niet leuk om altijd in een jeans te lopen maar dat betekend niet dat een jeans saai is.

Ligt er inderdaad aan hoe je het combineert, maar ik vind broeken over het algemeen niet saai.

Ik vind broeken niet saai. Wel is het zo dat jurkjes/rokjes vaak wat fleuriger en interessanter staan, alsof iemand nét even dat beetje aandacht heeft besteed om er leuk uit te zien.

Broeken zijn niet saai, het is alleen niet mijn ding. Ik had altijd precies een broek in mijn hoofd en ging die broek overal zoeken en de andere broeken vond ik allemaal niet mooi, maar die broek die ik in mijn hoofd had waren nooit in de winkels… dus ik ben maar op gehouden met broeken:P

Ik vind jurkjes/rokjes veel beter bij mij passen maar dat zegt niet dat ik broeken nie tmooi vindt. Als je een goed zittende spijkerbroek hebt, kan het je heel mooi en vrouwelijk staan.

Ik vind van niet.
Maar de meesten dragen idd gewoon een broek en geen jurkje of rokje. Het ligt er net aan hoe je het combineert.

Nee? En anders heb ik een probleem, want ik loop 365 - ok, 366, als t moet - dagen per jaar in een broek xD
[Ja… ik probeer er van af te komen nu, komt wel goed xD]

Het licht eraan hoe je het combineert

Broeken zijn niet saai. Het ligt er gewoon aan wat je zelf mooier en fijner vind om te dragen.

Ik draag ongeveer 5 dagen per week een rokje, omdat ik dat superleuk vind staan en ik vind het ook fijn zitten. Als ik een broek draag dan is het een apartere broek, zeker niet gewoon een donker of lichtblauwe spijkerbroek.

Het is gewoon je eigen keuze (:

Ik draag elke dag een broek eigenlijk :blush:

:cry: Ik wou dat ik dat ook kon… maar ja, ik ben zo lang dat ik blij mag zijn áls ik een broek in mijn maat vind <_<

ik draag meestal rokken/jurken en maar rond de 1/2 keer per week een broek. Ik vind jurken/rokken persoonlijk lekkerder zitten en ook wel mooier bij mij staan. Ik vind broeken soms saai, maar bijvoorbeeld jeansleggings dan weer niet omdat daar veel verschillende soorten van zijn. Ik vind jurken/rokken gewoon veel lekkerder zitten en ook iets makkelijker te combineren als een broek

Ik heb 24 jeans en ik draag daarvan mischien 3. Puur omdat die alledrie skinnyjeans zijn. Ik schaam me wel een beetje voor,daarom heb ik heel veel broeken uitgeleend aan vriendinne. Vooral mijn heupbroeken,boyfriend jeans en die jeans die eruitzien alsof ze tevaak gewassen zijn.

Voor de rest draag ik alleen leggings en treggings.
Ik vind ze niet zozeer saai, maar ik heb een stijl die altijd gebroken word als ik jeans draag.
Bij andere mensen vind ik het wel mooi, alleen niet bij mezelf^^
xx

Heb ik ook, alleen kan ik lang niet altijd apartere broeken vinden die mij ook mooi passen, maar wel apartere jeansleggings en soms draag ik ook een normale spijkerbroek, maar dat is maar een keer in de twee weken ofzo

Broeken zijn WEL saai. (vind ik)
Ik draag denk ik 1 keer per maand een spijkerbroek. Blegh.

ik vind jurken en rokjes ALTIJD leuker dan broeken. maargoed ik draag bijna altyd een broek…