Broeken probleem

Hee meiden!
Ik heb een probleem waar ik erg over in zit. Ik heb bijna een jaar geleden een heel mooie Levi’s jeans gekocht, die van dat Curve ID gebeuren, hij zat perfect en het was echt mijn lievelingsbroek. Maar 4 weken geleden scheurde hij ineens, bij mijn binnen-boven benen vlakbij het kruis zegmaar. Op de plek waar je benen langs elkaar schuren. Heel erg zonde en ik vind het echt heel rot, want het was echt mijn lievelingsbroek, droeg hem heel vaak. Gisteren had ik een andere broek aan van heel dikke stof, beetje ruwe stof, die ik ook al anderhalf jaar heb, heb hem helemaal niet vaak aan, en die scheurde ook ineens op precies dezelfde plek…

Weet iemand waarom mijn broeken steeds daar scheuren? Ik heb geen extreem dikke bovenbenen, gewoon normaal lijkt me, ze schuren wel langs elkaar als ik loop. Ik fiets ook helemaal niet veel dus daar ligt het denk ik ook niet aan.

Samengevat: Ik scheur telkens uit mijn broeken op precies dezelfde plek: bij mijn binnen-boven been, op de plek waar je benen tegen elkaar schuren. Weet iemand waarom?

Alvast heel erg bedankt!!

Ik denk omdat ze juist steeds tegen elkaar schuren? Ik denk dat het op die plek dan sneller verslijt

Die plek slijt altijd het snelst. Bij veel meiden schuren de benen gewoon een stukje tegen elkaar en dat slijt (met fietsen gaat het nog veel sneller).

Wat hierboven wordt gezegd. Wat kan helpen is misschien een zadelkussen. Dan slijten het tenminste minder snel op de fiets.

Heb ik ook altijd. Volgens mij hebben veel meiden dat.
Gewoon omdat het daar de hele tijd tegen elkaar schuurt, dan slijt het veel sneller.

Kun je niks aan doen, behalve een nieuwe broek kopen.

de plek bij je boven benen is inderdaad een plek die sneller slijt… ik ben 3 weken geleden ook uit mn lievelingsbroek gescheurt op dezelfde plek. Het schijnt dat hoe vaker je je spijkerbroeken was, hoe sneller ze slijten…

ik heb dit met broeken als ik ga fietsen. Maar het hoort niet al na 3 of 4 weken zo te zijn?!

Bij mij scheurt dat pas na 1,5 jaar… En ik fiets elke dag 1 uur.

hmm ik heb dat ook altijd met broeken, maar ik heb ook een beetje X-benen en ik fiets ook bijna elke dag een uur! Bij mij gaan broeken met geluk een half jaar mee… ik weet niet of jij toevallig ook X-benen hebt? Dit kan er natuurlijk mee te maken hebben, omdat je benen dan meer tegen elkaar aan schuren?

Same here, zelfs mn goedkope H&M 10 euro spijkerbroek hield het meer dan een jaar uit!

Zou als ik jou was even terug gaan naar de winkel, vind dat je sowieso wel mag verwachten dat hij minimaal een jaar mee gaat, misschien kunnen ze hem ook wel repareren ofzo.

Ik heb dit dus echt nog nooit gehad. Maar ik denk inderdaad dat dat komt omdat het daar snel slijt.

Ik heb juist altijd dat mijn broeken op m’n kont scheuren! Terwijl ze daar juist heel losjes zitten :confused:

Misschien kun je terug naar de winkel?

Heb je niet te strakke broeken aan?

Te vaak aan, veel wassen, puur slijtage.

Komt ook vaak door het fietsen. Dan schuurt je broek langs je zadel.

Dat fietsen heeft er heel weinig mee te maken, want ik fiets echt nooit! Ik ga altijd met de tram en zo, naar school en ik heb dit probleem ook!