Hee meiden!
Ik heb een probleem waar ik erg over in zit. Ik heb bijna een jaar geleden een heel mooie Levi’s jeans gekocht, die van dat Curve ID gebeuren, hij zat perfect en het was echt mijn lievelingsbroek. Maar 4 weken geleden scheurde hij ineens, bij mijn binnen-boven benen vlakbij het kruis zegmaar. Op de plek waar je benen langs elkaar schuren. Heel erg zonde en ik vind het echt heel rot, want het was echt mijn lievelingsbroek, droeg hem heel vaak. Gisteren had ik een andere broek aan van heel dikke stof, beetje ruwe stof, die ik ook al anderhalf jaar heb, heb hem helemaal niet vaak aan, en die scheurde ook ineens op precies dezelfde plek…
Weet iemand waarom mijn broeken steeds daar scheuren? Ik heb geen extreem dikke bovenbenen, gewoon normaal lijkt me, ze schuren wel langs elkaar als ik loop. Ik fiets ook helemaal niet veel dus daar ligt het denk ik ook niet aan.
Samengevat: Ik scheur telkens uit mijn broeken op precies dezelfde plek: bij mijn binnen-boven been, op de plek waar je benen tegen elkaar schuren. Weet iemand waarom?
Alvast heel erg bedankt!!