Ik vroeg me af of er hier nog meer mensen zijn die een hoge taille hebben?
Wanneer ik op zoek ga naar broeken vind ik namelijk zelden broeken die ik kan optrekken tot aan mijn taille, simpelweg omdat die broeken nooit zo hoog komen. De meeste broeken die ik zie hangen zijn gemaakt voor lage tailles. Doordat deze slecht zitten ontstaat er of heupvet bij mij omdat mijn broek in mijn heup snijdt, of de broek zit totaal niet lekker, of er is sprake van een combinatie van deze twee punten. Zijn er nog meer meiden die hetzelfde probleem hebben bij het vinden van broeken? Weten jullie nog enkele goede winkels en/of merken die leuke broeken met een hoge taille verkopen voor een aardig prijsje?
Ai, ik vind dat ook altijd heel lastig. Daarom heb ik nu broeken van LTB, dit zijn wel prijzige broeken, maar ze zitten verschrikkelijk lekker en ik kan ze ook super lang dragen! (goede kwaliteit enzo. :p)
jaa ik heb er 2 van Monki en 1 van de h&m
Hé, ik heb er ook eentje van h&m! Van die andere twee winkels heb ik nog nooit gehoord, met even Googlen zie ik dat Monki alleen een vestiging heeft in Amsterdam en LTB een online shop is? Bedankt in ieder geval voor jullie suggesties, meiden!
monki is ook online hoor.
daar heb ik die 2 ook vandaan!
en dan op shop klikken
bij denim staan er een aantal. die heten ‘O’. (alleen sommigen komen tot iets boven de enkels (houd ik zelf niet zo van, maar jij misschien wel) O.1 = normale lengte dacht ik, en O.2 iets korter)
en uhm helemaal onderaan staan 4 stevie jeans (wit, zwart met patroon, blauw & een soort rood/oranje achtige broek), die zijn ook met een hoge taille.
+ er zijn korte broeken die Lanelle shorts heten. die staan helemaal bovenaan. die hebben ook een hoge taille.
een link sturen doet niet ofzo. dus ik leg het maar ff zo uit.
of zocht je juist iets wat niet online was?
Monki zit ook in Rotterdam.
Ik zoek ook nog steeds een mooie zwarte broek met hoge taille
Bij de Vero Moda heb je op het moment 5 verschillende broeken met een hoge taille. Ze heten super stretch broeken en zijn best hoog! Voor 35 euro btw.
Ik heb een hoge broekvan streetone 59,95 kostte hij.
Vero Moda!
Bij de pieces hebben ze veel hoge broeken.
hoge broeken zijn zo mooi als je er een bloesje of hempje in kunt doen!
Bedoel je echt echt echt hoge broeken, of gewoon van die broeken die niet-heupbroeken zijn? Want ik koop wel eens broeken bij de afdeling Jessica van C&A, die zijn zeg maar niet geschikt om dan een bloesje ofzo in te stoppen, maar ze sluiten wel veel hoger dan de ‘normale’ heupbroeken, bij mn navel ofzo. Zit wel lekker haha.
Bij de H&M koop ik het liefst broeken die “regular” zijn. Die zijn niet high waisted, maar zitten wel een stuk hoger dan die lage broeken. Ze zakken dus niet af en ik vind het gewoon veel lekkerder zitten!
En in Utrecht, haha.
Mja TS, zelfde als Snijboon, welke broeken? Ik heb namelijk hele hoge van Topshop en Monki, maar ik heb ook een zwarte Levi’s Curve ID broek en die zit niet zó hoog maar wel hoog genoeg om niet de ‘side effects’ te krijgen die jij zoal in de beginpost noemt
ik heb een korte van de new look maar die is wel erg high waisted maar ik vind het echt heel leuk
Pieces en Vero Moda verkopen hoge taillebroeken.
miss etam hahaha maar het zit wel super lekker
Ik ben helemaal weg van Wonderjeans.
Hoe vallen de broeken van Topshop? Ik hoor altijd dat ze daar fijne broeken hebben maar ik durf nooit zo goed broeken te bestellen via internet…