Broeken en mijn kont. -.-

hee,
Ik weet niet precies wat het is maar al mijn broeken hebben een te grote kont.
en ikzelf heb ook redelijk gevulde kont maar ze zijn nog steeds te groot. en als ik een maatje kleiner koop, zitten ze weer te strak >_>
Ik heb van de 15 broeken die ik heb maar EEN broek die helemaal geweldig is, die dus strak zit.
En ze hebben ook altijd een hoge taille.
en laatst was er dus een artikel op girlscene over broekmerken en hun pasvormen en ik dacht dus Yess eindelijk de oplossing,
blijken het maar 3 of 4 merken te zijn die wss hartstikke duur zijn en waar ik nog nooit van gehoord heb.
en als ik een riem om mijn broek doe en hem heel hoog optrek, zit die kont wel strak maar dan ziet de voorkant er weer mislukt uit alsof ik een lul heb -.-
Myn vraag is dus, is er iemand die dit probleem ook heeft, en miss tips heeft? of iets anders?
Ik voel me er namelijk best wel onzeker in. k trek altijd mn shirts en truien ver naar beneden over mijn kont heen zodat het niet te zien is.
Terwijl ik juist trots ben op mn achterwerk en dan krijg ik dit kutbroekenprobleem heheh
dus iemand tips??
thanksalvast, xx

iemand…? :thinking:

Gewoon je kont je kont laten zijn ;p
En misschien in een winkel vragen??
Als iemand jou accepteert moeten ze ook je kont accepteren dus… xD

haha die reactie hierboven xd
maar van die broek die wel goed zit, gewoon meer broeken van dat merk kopen?

Heb je weleens de broeken van H&M geprobeerd :3 ? Die vallen bij mij meestal wel goed.

Haha dat zinnetje van ‘dan ziet het eruit of ik een lul heb’ xD Eeh ja, heb je dat probleem ook als je van die broeken hebt met twee maten? Dus je taille en je beenlengte.

ik heb nu een broek van de H&M aan, maar die heeft precies hetzelfde probleem.

ik heb daar wel 1 van, maar die is ook hartstikke te groot "D hoewel dat een vrij oude broek is, miss dat mijn kont toen groter was …? xD

ik vind dat bershka wel goede broeken daarvoor heeft.

heb ik ook ^^ & als ik er een riem om doe & hoog optrek, heb ik ook een lul. ;\

Een vriendin van mij heeft dat ook, en omdat ze er zo gek van werd had ze een keer een mannen broek gekocht waarvan ze de pijpen smaller van had laten maken en hij valt bij haar dus ook echt anders dan een dames broek. Je moet wel even goed kijken dat je niet een verkeerd model pakt als je dit wilt proberen, en natuurlijk niet bang zijn voor rare blikken of zo. En anders zou ik het aan een medewerker vragen van de winkel waar jij vaak je broeken koopt, hun kunnen je vaak wel helpen.

ik heb juist een te kleine kont, en dan flubbert het zegmaar net onder mijn kont endan hoor je een facking raar geluid als ik loop afentoe. als ik een riem omdoe heb ik zowiezo ook altijd zo’n pikkie vet irritand trouwens, ik zoek zelf ook mooiere broeken, maar het werkt allemaal nietmeer. upje voor jou meid!

Als je die ene broek die je hebt van dat merk nou eens gaat kijken ?

ik ben het met JoseJxx eens want misschien vallen die broeken wel goed en dan heb je de oplossing gevonden :’]

okeej thanks,
die ene broek was van C&A clockhouse dacht ik zo.
ik kan wel es een x kijken

thanks meiden!! xx

Ik zou ook als je een broek tegenkomt die heel goed zit er meteen drie van kopen ofzo, en dan ook nog een paar in een andere kleur.
Dan moet je ze niet door elkaar gaan dragen [dezelfde] maar die andere bewaren totdat degene die je anders draagt versleten is, dan heb je weer een goede broek x]

Ik heb een beetje hetzelfde maar dan iets minder erg maar bij mij past freeman t. porter heel goed maar die zijn best wel duur. Ik heb gewoon 3 echt mooie spijkerbroeken en daarvan zijn 2 hetzelfde model in een andere kleur zoals de tip die iemand hierboven ook gaf die ook wel wat duurder waren maar dus wel super mooi zitten en verder draag ik veel jurkjes en losse rokjes enzo want dan heb ik het probleem niet (:

Misschien zou je wat duurdere merken kunnen proberen? Ik vind ze namelijk echt heel erg fijn zitten en ik draag niets anders…
Geen idee van wat voor washings je houd, maar hier wat voorbeelden
Acne; (rond de 100/200 euro voor een broek, maar ze zitten echt heerlijk)

http://shop.acnestudios.com/data/product/images/l_0263-1.jpg

Cheap Monday; (rond de 50 euro voor een broek, dus valt heel erg mee)

http://ns2.revolveclothing.com/images/p/r/CHEA-WJ20_V1.jpg

Hollister; dit model heb ik, in deze kleur ook, zit echt fijn. 50 dollar

http://www.hollisterco.com/hol/images/collection/18804_03_253_x.jpg

aan foto:

http://i185.photobucket.com/albums/x169/IxWannaxBexWithxYou/Picture4.png?t=1236611859

Let op dat Acne Jeans en Cheap Monday Zweedse merken zijn, dus de broeken zijn ook voor die doelgroep gemaakt, klein dus. Dus ik zou een maatje groter kopen dan je normaal hebt.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Broeken van de H&M, Only enz. pas ik nooit. Meestal pas ik alleen de wat ‘duurdere’ broeken, wat best kut is maarja. Er is niet 1 merk wat past, want dat merk heeft weer allerlei verschillende modellen enz. Je moet gewoon naar een winkel gaan waar ze heel veel broeken van verschillende merken hebben, daar alles passen en uiteindelijk is er altijd wel eentje die goed zit.

Ja idd hollister daar heb ik er ook 1 van die zit perfect!!