broeken die kraken?

Hey,

Ik heb 2 broeken, 1 Nep leren en 1 skinny jeans. En als ik loop dan kraken? Ze. Ja het is niet precies kraken maar ik weet niet wat het precies is en kraken komt er het dichtst bij in de buurt.
Hebben jullie dit ook eens gehad? Wat kan ik er aan doen? Want het zijn hele fijne broeken.

Dat heb ik denk ik, nog nooit iemand gehad die het ook heeft haha. Bij mij is het meer een soort plop geluid

Ja dat ja, een plop geluid dat beschrijft het beter :cold_sweat:

Ik herken het ook!

Ik had het ook bij 1 leren broek, vond het echt verschrikkelijk :’) meteen teruggestuurd toen. Vond het namelijk heel awkward als het doodstil is ergens en je hoort me krakend voorbij schuivelen haha.

Had zelf het idee dat het kwam doordat er ergens bij de broek tussen de benen of teveel ruimte zat of er ergens spanning op zat ofzo daardoor.

Ik herken het ook haha

Haha ja heel herkenbaar! Ik had het lang niet meer gehad tot ik een nieuw broek aan had, en daar was het ploppen weer!

Hahaha mss een ander materiaal kopen? Mss dat een broek met een beetje stretch t minder heeft :stuck_out_tongue:

Ik heb alleen dat een bepaalde broek enorm gaat piepen op mn zadel als ik op de fiets zit, maar ik snap t irritante dus wel :stuck_out_tongue:

Bij een nepleren kan ik het me wel voorstellen dat dit plakt zeg maar, tegen elkaar aan, en dan geluid maakt, maar een stoffen skinny heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad

Ik heb het juist met broeken waar stretch in zit, haha!

Vooral met leer en stugge jeansstof hoor je dat overduidelijk. Dat kraken is meer een soort klapperend/wapperend geluid.
Heb een lange leren jas als ik die aandoe hoor je bij wat harde wind de onderkant klapperen alsof het een los zittend zeil is dat in de wind wappert.