Broek ruilen met prijskaartje eraf ... kan dat?

Hey iedereen !

Ik heb onlangs een broek gekocht in de Only. Bij het passen zat hij als gegoten dus ik kocht hem en verwijderde het prijskaartje. Toen ik hem opnieuw aandeed merkte ik dat de rits helemaal is losgekomen dus wil ik hem ruilen. Ik heb nog het bonnetje van de winkel zelf, het bonnetje van de betaling met bankkaart en het prijskaartje maar dat hangt er niet meer aan. Zou ik hem nog kunnen ruilen zonder het prijskaartje eraan vast maar wel mee?

Ik denk het wel.

Probeer het; dan weet je 't :wink:
Heeft weinig zin om hier te speculeren en dat het dan bij de winkel anders blijkt te zijn

Ik denk dat je een nieuwe mag uitkiezen of cadeaubon.
Ik had namelijk iets soortgelijks bij de ONLY maar dan met een vest. Ik had het vest zelfs gewassen.

Lijkt me geen probleem te zijn gezien je het kaartje nog hebt.

Als je niet te lang wacht met terug gaan dan wel. Als je nu een maand gaat wachten is het wel wat verdacht, maar als je zsm teruggaat dan lijkt het me dat het nog wel kan.

Rits is losgegaan? Als in het product is niet meer goed? Want dan kan je er mee teruggaan als klacht.

Nouja je broek is stuk dus dan kun je er sowieso mee terug. In de meeste gevallen krijg je dan geen geld terug maar een tegoedbon/kaart of een nieuw product. Maakt dus niet uit van dat prijskaartje, zeker als je de bon nog wel hebt.