Broek (plaatselijk) verkleinen

In eerste instantie sorry voor de übervage titel van dit topic, maar ik wist echt niet hoe ik dit topic anders zou moeten noemen.

Het zit zo; ik heb een aantal broeken die de goede lengte hebben, bij mijn kuiten mooi aansluiten, maar echt veel te wijd zitten bij mijn kont.
Ik heb redelijk normale benen, maar mijn kuitspieren zijn een beetje aan de grote kant. :frowning_face:

Ik heb geen idee waar ik broeken kan vinden die wel goed zitten en niet na twee keer dragen al meteen uitgelopen zijn.

Ik vroeg me dus af of er een manier is om alleen de bovenkant van de broek een stukje kleiner te maken (bijvoorbeeld met de naamachine misschien?).

Als er iemand is die dit weet en mij kan vertellen hoe ik dit zou kunnen doen zou ik heel erg blij zijn. :slightly_smiling_face:

Alvast bedankt!

Iemand?

Ik ken het probleem, maar geen oplossing.
Het werkt wel om een boxer ipv string aan te doen :stuck_out_tongue:

Zie dit als een up!

Het lijkt mij dat je je broek vanaf het punt dat ie te los zit los moet maken (tornen), wel van te voren even opmeten hoeveel cm hij te los zit en m dan strakker weer vast moet naaien. Als je zelf nii zo handig bent met de naaimachine zou ik er even mee langs een kleermaken gaan :slightly_smiling_face: of je moeder/tante/oma/buurvrouw ofzo vragen om je te helpen…hoop dat je hier wat aan hebt :slightly_smiling_face:

Misschien heb je hier wat aan:
http://www.girlscene.nl/f…rself/2007/januari/277860