Broek niet binnen van sustilo.nl

ER STAAT EEN FOUT IN DE TOPIC NAAM
HET MOET SUSTILO.NL ZIJN!

Ik heb 3 weken geleden een broek besteld op sustilo.nl maar heb hem nog steeds niet binnen!

heeft iemand ervaring met sustilo?

een broek ?
sinds wanneer hebben hun kleding ?

sustilo.nl sorry!

ZIJ

haha okee dan
sorry ben niet zo goed in grammatica :stuck_out_tongue:
ik dacht al als invito kleren heeft moet ik daar ook even kijken mja
klein foutje maakt toch niet uit :wink:

Ik heb mijn 2 goodiebags ook nog niet binnen…
Er stond dat het 1 tot 3 weken kan duren voordat kleding binnen is.
Als je het volgende week nog niet heb zou ik gewoon even een mailtje sturen.

http://www.sustilo.nl/store/contact-us.php#question_129
Lees is wat er staat achter bezorging en dan levertijd. En anders mail je ze even.

Duidelijke titel voortaan aub!

een vriendin van mij, heeft ook eens besteld bij sustilo, dat heeft ze ook nooit binnengekregen… Maar je moet gewoon even achter na mailen.

wel oud topic maar ik heb 5/4 maanden terug ook iets besteld en heb ook niks binnnen gekregen echt raar

Blijven mailen/bellen naar de klantenservice, tot ze je zooo beu zijn dat ze het fixen! (:

Is gewoon oplichterij?

gewoon gaan mailen en als ze geen antwoord geven gewoon gaan bellen! en dat gewoon blijven volhouden mocht je het noggsteeds niet ontvangen hebben

ik hoor inderdaad wel meer slechte verhalen over sustilo. ze hebben erg leuke kleding maar helaas een negatieve feedback!
maar ik zou inderdaad gewoon doen wat vintagerocks zegt :slightly_smiling_face:

Ze staan al bekend om hun slechte service en kwaliteit en ook hun bereikbaarheid is slecht. Volgens mij kan je alleen maar mailen [niet eens bellen!], maar ik zou gewoon veel heen en weer mailen, klagen en eventueel de consumentenbond inschakelen.

Sustilo is echt een oplichter. Heb er nu 2 keer wat besteld en al 2 keer is er niks binnen gekomen. Nooit wat bestellen bij sustilo!

Heb ik ook gedaan, werkte niet. Je krijgt alleen maar standaard mailtjes terug met: we bezorgen uw bestelling zo snel mogelijk =/

Bij mij is het wel ooit gelukt, toen ik maar bleef mailen. :’’)

Heb wel ns wat besteld en kreeg dat na 2-3 weken gewoon binnen :wink:

ik zou gewoon elke dag een mailtje sturen en dreigen oid, ze worden dan vanzelf zat van je en gaan erwat van doen - denk ik. hebben ze een adres? brief schrijven kan ook helpen.

Gewoon blijven mailen en steeds directer worden met je taalgebruik.
Toen ik iets voor elkaar wilde krijgen bij de HAN heb ik uiteindelijk gedreigd dat ik juridische stappen zou ondernemen, ‘t hielp wel :’)