Broek met veters aan de zijkant

http://www.attitudeholland.nl/_clientfiles//17000073%20Living%20Dead%20Souls\7301028-L.jpg
Ik heb dus zegmaar die broek een tijdje (lees: al heel lang, een jaar ofzo) geleden gekocht.
Alleen ik heb hem nooit aangehad en tot gisteren lag hij ergens achterin mijn kast. Eigenlijk vind ik het best een leuke broek alleen hoe in the hell moet je zo iets combineren?

Ik zou er een wit hempje bij doen en dan wat gouden/zilveren sieraden. Zwarte vest en leuke pumps erbij doen.

Ik vind die broek echt SUPER leuk. Wilde hem ook kopen, heb alleen even geen geld.
Maar ehmm, met hakken en een leuk shirtje & blazer lijkt mij het leukste. (:

Is die van de attitude? :wink:

ik vind het geen mooie broek.
Maar ik denk wel dat hij met een hempje en een blazer leuk staat;]

ik vind hem niet zo mooi,
maar je kunt het wel goed combineren met een blazer :slightly_smiling_face:

Ik vind hem vreselijk en ik kan me echt niet voorstellen waar je hem mee kunt combineren om hem toch leuk te maken, sorry.

Ik heb geen idee, ik denk dat het heel snel ordinair zal worden…

Een basic, wit shirtje. Geen hoge hakken aantrekken!

ik zou hem met iets wat een beetje netjes is cominberen (dus blazer of wollen vest ofzo), anders oogt ie denk ik inderdaad snel ordinair.

mm, ik zou t niet weten, ik vind hem een beetje slutty

ik vind hem niet zo mooi, maar ja, wit shirtje met leuke gympjes?

Oeii ik vind hem in de eerste oogopslag een beetje slutty. En zeker in combinatie met die hakken zo… best ordinair.
Maar ik zou hem dus met een tuniekje of blazer combineren (tuniekje die geen heel laag uitgesneden hals heeft ofzo) hou het wel een beetje ‘netter’ daarmee.
En geen hakken. Eigenlijk zou ik verder niet zo goed weten hoe je dat goed kan combineren…

ik zal 'm weer acher in mijn kast in een klein donker stoffig hoekje wegstoppen maar dat is denk ik niet weer jouw oplossing.
ik denk dat 'm het beste zo vrouwlijk mogelijk moet combineren. een wit topje bijvoorbeeld en een zwart blazertje. een leuke tas, zilveren oorbellen, armbanden en een lange ketting. en draag er lage schoenen onder. zwarte ballerina’s bijvoorbeeld.
probeer anders aanfoto’s te maken met wat combinaties, zo kunnen we je denk ik nog beter helpen of wat leuk is of niet.

wauw ik vind hem echt heel leuk :3
als ik hem zou hebben zou ik hem wss combineren met een corset of bandshirt x 'D
but hé wie ben ik?

@DemonDominique:
Ik zou er ook een bandshirt opdoen xD

mee eens :'3