broek met scheuren

hoi,
ik heb onlangs een nieuwe broek gekocht met scheuren alleen weet ik niet zo goed hoe ik hem zou kunnen combineren hebben jullie misschien tips ? :anguished:?
dit is m’n broek

http://i41.tinypic.com/o1t8o.jpg

http://i39.tinypic.com/5ltjz6.jpg

heel veel kan erop hoor :'D
een cardigan, felle kleurtjes etc.

Mja, het is niet mijn ding… Maar is zou het met een witte trui doen? :’)

Ik zou de riem + panty sowieo weglaten, het lijkt mij wel heel leuk om hem een beetje chic te combineren, als contrast met de broek. Dus misschien een blouseje, of een shirtje met blazer? En dan leuke schoenen erbij =)

Inderdaad, probeer gewoon eens wat uit!

Ik heb geen idee sorry! Ik vind alleen die riem er niet zo mooi bij staan en die onderbroek erbovenuit al helemaal niet maar dat is misschien m’n eigen smaak.

ik heb er geen panty’s onder dat roze zit eraan genaaid :slightly_smiling_face:

die riem kan ik weglaten & sorry voor die onderbroek had het nog niet door dat je hem kon zien

Ik heb ook zo’n broek en ik doe ‘m gewoon met alles aan.
Alleen niet met dit weer, omdat er in die van mij echte gaten zitten :’)

hahaa danku wel voor de tips :relieved:

leuke broek, waar heb je die vandaan/merk??

van op reis in Oekraine

oo jammeer haha XD
maar misschien gewoon met een simpel vestje en dan een roze t shirt/hempje eronder (kleur van de scheuren)

Lichtroze hemdje en zwart colbert.

Kan alles bij, maar zou die lelijke riem er bij weg laten.

Iets rozigs of neutraals.
En ietwat flodderige/losse kleding.

Ik heb ook zo’n broek met achter die gaten wit kant! Gekocht bij de Scapa in Amsterdam.
Hij loopt alleen wel heel erg uit, dus nu is ie een beetje erg groot…

Ik draag hem (niet met dit weer brr) met een wit topje en daarover heen een leuke blazer/vestje en pumps of gympies.

Vind de riem niet zo geslaagd, maar een los wit shirtje/topje en een blazer kan prima :slightly_smiling_face:

Als er roze in zit kan je toch iets met roze er op doen… alles kan er wel op o.o