Broek Legging

Hoi! Ik ben op zoek naar een paar goeie stevige leggings! Die ik gewoon kan dragen als broek, met lange shirtjes erboven.

Maar alle leggings die ik tegen kom, zijn van die leggings die je onder
een jurkje of rokje hebt.

Ik bedoel dus echt een die je kan dragen als broek (gelieve wel zonder rits/knoop en dergelijke)

Pieces.

Je moet een jegging/tregging niet als broek dragen, alleen als je een shirt over je kont heen draagt.

Maar goed, coolcat, pieces, H&M, sting, zo’n beetje overal.

ik heb er een van de only, het is wel een jeanslegging maar er zitten gewoon zakken achter en voor en een rits en knoop enzo dus het is net gewoon een skinnyjeans, dus je kan m ook gewoon dragen.
het enige nadeel is dat ie wel afzakt als je door je knieen gaat

edit: oh ik lees dat je zonder knoop of rits wil… in dat geval zou ik m niet als broek dragen eigenlijk dat vind ik persoonlijk niet mooi, dat hoort gewoon onder een lang shirt

alles wat hierboven wordt gezegd, tegenwoordig verkopen ze het overal :slightly_smiling_face:.

op de markt .
ik heb ze ook.
super goedkoop maar 15 euro ofso

Ze hebben ze ooooveral, H&M, vero moda, pieces, only, waar niet?

:ok_woman:

Maar ze hebben ze inderdaad overal, bijv. vero moda; 2 voor 24,95.

ik heb er 1 van de esprit die je ook kunt dragen zonder iets langs er overheen, maargoed die was 50 euro xp

Euhhmh Lynn maar kunt het echt overal kopen hoor!
Maar je moet er echt een lang shirt over doen, een meisje in m´n klas is al aardig vors en dan draagt ze een tregging als broek.
Dan krijg je echt van die worste pootjes, niet onaardig bedoelt hoor!
Succes er mee. :hugs:

pieces 2 voor 25 euro ofzo.

Is dat nu juist niet helemaal hot?
Natuurlijk kan je dat dan overal kopen.
Kom op en kijk even rond

Je hebt dat in ELKE winkel.
Volgens mij was het niet echt nodig om dit te vragen.

+ Ik zoek topic.

Only.

pieces. zeker weten.