broek kopen

Lekker duidelijke titel weer!;p
Hey, ik heb het probleem dat mijn broeken tellens te strak en te wijd zitten.
Mijn onderbenen zijn gewoon normaal, maar ik heb veel spieren in mijn bovenbenen. Ook heb ik weer slankere middel. Bijna alle broeken zitten te strak bij mijn bovenbenen en te wijd bij mijn middel (ik heb nog nooit een broek gehad die ik zonder riem kon dragen). Weet iemand een winkel waar ze dit soort broeken verkopen?

Je hoeft niet voor elke vraag een nieuw topic te openen. Meestal zijn er algemene topics waarin je je vraag kunt stellen…
Verder weet ik zo snel geen antwoord op je vraag.

Ik heb een soortgelijk probleem. Bij V&D zijn broeken te koop van het merk Liv. Die hebben ook broeken met een label met “curve”, die zijn speciaal gemaakt voor brede heupen met smalle taille. Eksept broeken pas ik ook vaak aardig.

Sorry, ik wist niet dat er een algemeen topic was waar ik deze vraag kon stellen (ik ben een zeer oplettend persoon:) )

Gaaf! Ik ga er morgen even kijken of ze het ook hier verkopen.

Nee voor deze vraag misschien niet maar het viel me gewoon even op dat je veel topics opende :stuck_out_tongue:

Levi, is wel duurder, maar waar voor je geld.

Heb het zelfde probleem. Heb 2 levi curves, maar blijkbaar de verkeerde gekocht. Ze zaten wel heerlijk en je doet er lang mee. Ene die me het beste zit is een highwaisted van Cheap Monday, sindsdien draag ik ook geen riemen meer.

Heupen zijn juist weer wat smaller dus het zit echt in de benen.

Ga eens naar een goede merkwinkel. Duurdere broeken maar hebben ook echt verschillende pasvormen en vooral veeeel verschillende maten. Ik heb erg goede ervaringen met De Rode Winkel. (Een uitzondering is die in Utrecht op het station)