broek geeft af op laarzen

ik heb dus sinds 2 dagen leren laarzen in zandkleur,
en mn donkerblauwe broek heeft blauw afgegeven op mn laarzen.
iemand een tip?

ik weet het niet, maar mijn moeder gebruikt altijd zo’n site, oma geeft raar or something, misschien kan je dat even googlen ?

nope maar bedankt. :slightly_smiling_face:

http://www.omaweetraad.com/
dit bedoelde jij (:

uhm 'n verkoper verteld me 'n keer dat je je broek in 'n bak met water en azijn moest leggen

Ff op google gezocht:

[i]Hoi,

ongeveer een jaar geleden had ik dat ook op mijn nieuwe witte schoenen.
Ik heb ze toen ingesmeerd met ossengalzeep (weet niet of dat nog bij de supermarkt te koop is, anders wel bij de drogist)
en daarna goed geborsteld met een nagelborsteltje. Daarna even afdoen met een vochtig doekje.
Bij mij was het bijna helemaal weg gegaan.
Succes![/i]

Groetjes

en dit:

Voor suede en nubuck laarzen bestaat er een speciale lotion, je kan hiermee dan je laarzen indeppen (door de lotion wordt het even helemaal nat) gewoon op laten drogen en later opborstelen met een suedeborsteltje. Dit spul trekt de vlek er als het ware uit.
Met dat spul heb ik ook een zwarte vlek (geen idee wat voor een vlek het was, soort vet oid) uit mn uggs gekregen.

Succes

Heel vaak wassen?
Ik had ook een keer bij een broek. En heel me handen waren groen, ik dacht echt : huh wat heb ik ? ben ik ziek ofzo ? Maar toen ging ik met me handen heel hard over me been heen wrijven, en kwam dus allemaal van me broek af, ik doe nu vaak in een bak met water en biotex, komt echt heel veel kleur uit dan…

Ik vind dat zo een leuke site:P

jup die bedoelde ik ^^

ja maar dat met dat azijn heb ik niks aan,
maar dat van KJV ga ik wel proberen, het kan toch niet erger dan dit. :stuck_out_tongue:
maar wel allemaal bedankt!

dat heb ik dus op mn uggs !
helemaal zwart/grijsig is de bovenkant, echt lelijk.
omdat ik met mn benen over elkaar zit.
en ik heb de originele en dan normaal.
ik heb nu wel nieuwe, korte.
maar hoe krijg je dit eraf?