Broek draait

Hoi meiden!

Ik heb vorige week nieuwe lekkere warme laarzen gekocht waar een (nep)bont voering in zit. Alleen bij iedere broek die ik aan heb draait de naad van m’n rechterpijp helemaal naar rechts wanneer ik deze laarzen draag. Omdat ik het bij iedere broek heb neem ik niet aan dat het ligt aan dat de naad van m’n broek verkeerd is genaaid. Kennen jullie dit probleem en wat doen jullie hiertegen? Broek in m’n sok heb ik al geprobeerd, zelfs in hoge sokken werkt dit niet.

Alvast bedankt!

Ik heb dat ook altijd, alleen met mijn linkerbeen en echt met iedere broek.
Heel irritant maar ik weet niet wat je er aan moet doen behalve eens in de zoveel tijd bijdraaien.

hahaha ik heb dat ook met mn uggs aan 1 kant. meestal links bij mij geloof ik. ik weet niet wat je ertegen kan doen. En ik heb het in al mijn uggs dus het ligt niet aan 1 soort ofzo.

haha oke, ja bijdraaien is ook het enige wat nu werkt, alleen dan ben ik constant bezig

niet met je benen overelkaar gaan zitten!

ja dat heb ik ook… de naad aan de linkerkant van mn binnenbeen die draait steeds naar links dus de naad van mn broek zit dan oplaatst voor op mn been wat er natuurlijk heel stom uitziet.

ja precies, het ziet er erg maf uit. @Looontje, bedankt voor je tip, allen ik zit eigenlijk nooit met m’n benen over elkaar, dus daar ligt het denk ik niet aan …

Iemand nog tips?

ik zit wel met mn benen over elkaar maar ik wissel altijd dus dan zou die andere kant het ook moeten hebben lijkt me :stuck_out_tongue:
En met gympen heb ik er geen last van this puur als ik mn broek in laarzen doe.

Ja, dat heb ik ook precies. En ik vind het daarom een beetje vervelend om die laarzen te dragen omdat het ook niet helemaal lekker zit zo’n draaiende broek. Maar om ze daarom niet te dragen vind ik eigenlijk ook weer zonde. Maar niks werkt :cry:

je kan ze misschien altijd nog aan met een rokje en een panty? :stuck_out_tongue:
Maar ik heb er zo een beetje mee leren leven… als iemand hier met de geniale tip komt zou dat wel heel fijn zijn. Ik had er vorig jaar ook al last van.
Meestal probeer ik wel mn broek er zo recht mogelijk in te doen en als mn broekspijp iets wijder is dan vouw ik die om naar achteren. Soms deed ik hem naar voren maar had het idee dat ie daardoor sneller ging draaien en naar achter is het vaak iets minder snel.

ja dat is waar :slightly_smiling_face: ik ga dan ook maar eens proberen om mn broekspijp naar achteren om te vouwen :slightly_smiling_face: