*** Broek bewerken *** Help?

hey…
Ik heb een paar maanden terug 2 broeken gekocht maar ze zijn niet bewerkt, ik bedoel van die streepjes enal net alsof het een beetje kapot is,
Nu ik mag geen nieuwe broeken meer kopen want ik heb er veel

Nu men vraag hoe moet ik mijn broek bewerken maar ik wil het niet al té over
Bedankt

www.youtube.com

je kan er met bleekmiddel lichte vlekken op maken zoiets stond ik de cosmo girl haha
misschien heb ik het nog wel ik zoek het wel even voor je op!

gevonden!
ik typ het wel even over XD

Nodig:

• oude jeans
  • een tornmesje (fourniturenzaak)
  • fles bleekmiddel ( kijk uit want tegels en tapijt worden er ook door aangetast)
  • plastic handschoenen

Stap 1 (voor het bleken van plekken op je broek)

leg je broek plat neer op een ondergrond waar je zonder problemen met bleek aan de slag kunt gaan (ergens buiten of in bad ofso).
Trek zelfs oude kleren aan tegen rondvliegende spetters.
Giet met het bleekwater zigzaggend strepen van boven naar beneden op de pijpen aan de voorkant.
In principe moet dit ongeveer een uur intrekken, maar check iedere tien minuten wel even hoe de broek eruitziet.
Het is namelijk afhankelijk van de stof en wassing hoe snel de kleur uit je broek trekt.
Je bepaald dus zelf hoe licht je je strepen wilt hebben. Ben je tevreden met het resultaat?
Doe je plastic handschoenen aan en spoel de broek goed uit.

Stap 2 (voor scheuren)
Gebruik voor het scheuren (voorzichtig) een tornmesje.
Haal de pijpen van links naar rechts open en wissel af tussen grote en kleine scheuren.
Hier en daar meerdere kleine verticale scheurtjes dicht bij elkaar geeft een leuk effect.
wrijf overal met je handen overheen zodat er wat draadjes loskomen.
Als jij vind dat de broek destroyed genoeg is goooi je em in de wasmachine.
Die geeft de broek een finishing touch en klaar is je eyecatcher broek!!

Dat was het ik hoop dat je er wat aan hebt ! :slightly_smiling_face:

Héééél erg bedankt!

up

Ik las ook eens ergens dat iemand de pijpen dicht bond, er dan wat stenen in deed en de broek achter zijn fiets liet meeslepen over de grond. Gegarandeerd dat hij dat kapot gaat :stuck_out_tongue: