britpop, indie, indierock, post-punk, garagerock...

Zijn er toevallig meer mensen die van deze muziek houden? Nou, ik iniedergeval wel : D
vb: arctic monkeys, the libertines, babyshambles, the cribs, dirty pretty things, pete doherty, the strokes… <3.

Praat hier over deze muziek & post je fav’s! :]

Nah ik luisterde tijd geleden erg veel indie, tegenwoordig echt niet meer … :")

Jup,
what i like…

Eindelijk mensen met smaak (H)
The Strokes, Artic Monkeys, Voicst (misschien niet echt indie, maar opzich best leuke muziek). The Kooks, maar dat is soms iets te soft denk ik.
Woei, ik ga dit topic volgen, ik heb echt nieuwe muziek nodig.

Niet écht mijn smaak. Maar ik had laatst de Indie/rock playlist gedownload.
Daar staan 120 nummers in. En van elke maand een volgensmij. Daar staan ook wel andere dingen in dan de standaard shit :]

Moet je trouwens met Torrent en Bittorrent enzo doen :]

Snap je last.fm niet helemaal, of heb je gewoon nog niks afgespeeld? XD

The Last Shadow Puppets
Ken ik nog niet zo goed, maar is ook zulke muziek.

yaaay!
mja ik heb bestwel een brede muzieksmaak; maar ik kan niet altijd overal naar luisteren, maar veel van deze muziek wel altijd ^^.
het maakt zo vrolijk :grinning:.

Mja naar the Kooks heb ik ook wel een tijdje geluisterd; maar ik weet niet… ik vind het niet heel geweldig ofzo :]

Arctic monkeys zijn mn favs, en niemand hier komt over mijn fangirlness heen :"D
Ik luisterde vroeger redelijk veel naar van die b kwaliteit indierock
luister nu nog wel naar the view en foals enalles, maar iets geselecteerder, haha
en, nja, de standaard grote dingen verder ook, the strokes, franz ferdinand, bloc party (niet the kooks, dat is om te braken)
en de laatste tijd ben ik very into johnny flynn en andrew bird
hoezee
en ik kan hier nog uren over praten en je schiet er niks mee op

Oh, die ga ik opzoeken ^^.

Ernstig als je die niet kent O_O
Sideproject van Alex Turner van Arctic Monkeys en Miles Kane van The Rascals
Oh god… ga ik weer… ik moet hier echt niet meer over praten XD

Hahaha, ik ben meteen aan het zoeken =D
Die johnny flynn maakt trouwens geniale clips, echt van die typische mtv clips :stuck_out_tongue: En het is ook nog eens goede muziek. Jammer dat limewire het nooit doet als ik een liedje écht moet opzoeken…

Ik vind het nogal vage genres. Zullen vast bands zijn die ik luister/waar ik naar geluisterd heb die er onder vallen, maar ik kan die niet zo 1 2 3 aanwijzen.

Ik download alles met torrents… vind je echt véél meer en je download ook meteen t hele album of zelfs hele discography

Ik inderdaad ook met torrents ^^. Of met 4shared bijv. Maarja mn harde schijf is zo’n beetje vol nu dus zit een beetje vastgelopen :confused:

Hmm, ja dat kan wel. Goed dat ik dit topic geopent heb dan ^^.

Daar luister ik vooral naar ^^
Ik houuu van de Arctic Monkeys.
M’n Last.fm :slightly_smiling_face:

Lily Allen (L)

en Kate Nash ook wel;)

Oh ik had voor zo’n ander forum even een bandlijstje van mezelf gemaakt
niet alles valt echt onder indie enalles, maargoed
dit is dus wat ik over het algemeen luister

Adam Green, Albert Hammond Jr., Andrew Bird, Arctic Monkeys, Atari Teenage Riot, The Avalanches, The Beatles, Bikini Kill, Black Mountain, Black Rebel Motorcycle Club, Bloc Party, Blood Red Shoes, Boy Crisis, Boys Noize, Cage The Elephant, Calvin Harris, The Chemical Brothers, The Clash, Coldplay, The Coral, The Cribs, CSS, The Cure, Daft Punk, The Datsuns, The Dead 60s, Death Cab For Cutie, Death from Above 1979, Does It Offend You, Yeah?, Editors, Elbow, Electrocute, Final Fantasy, Foals, Franz Ferdinand, Friendly Fires, Gallows, Gogol Bordello, Goose, Gorillaz, Gossip, Hard-fi, The Hives, Jet, Johnny Flynn, Joy Division, Justice, Kasabian, Kavinsky, Keane, The Killers, The Kills, Kimya Dawson, Kings Of Leon, Klaxons, Lady GaGa, The Last Shadow Puppets, Late of the Pier, Laura Marling, LCD Soundsystem, Le Le, Le Tigre, Lily Allen, Mando Diao, Mark Ronson, MGMT, MSTRKRFT, Muse, N*E*R*D, Neon Plastix, Noah & The Whale, Noisettes, Okkervil River, Patrick Wolf, Pendulum, Placebo, The Postal Service, The Prodigy, Queens of the Stone Age, The Rascals, Regina Spektor, Reverend and the Makers, The Rifles, Robots in Disguise, Santogold, Sex Pistols, She Wants Revenge, Shy Child, Simian, Simian Mobile Disco, Slagsmålsklubben, Sons and Daughters, The Streets, The Strokes, The Subways, Vampire Weekend, Velveteen, The View, The Vines, We Are Scientists, White Rabbits, Wolfmother, Yann Tiersen, Yeah Yeah Yeahs