Britney parfum

Hallo dames,
Ik ben op zoek naar een (parfum)winkel waar Britney spears parfum verkocht word.
Ben al bij douglas, paris xl, kijkshop geweest.
Mijn vraag is of 1 van jullie weet welke winkel in duitsland Britney luchtjes verkoopt, het liefst dichtbij de grens.
Via internet wil/durf ik het niet te bestellen, simpelweg mocht ik het vinden stinken kan ik het niet terug brengen, en bij verzenden kan het kapot gaan.
Wie o wie kan mij helpen in mijn zoektocht naar Britney Spears parfum ?

ik zag er een bij de fund grube, maar dat was een winkel in Spanje…
misschien verschillende douglas filialen enzo proberen??? ik weet niet of je die winkel kent maar misschien kun je het ook een keer bij de op=op voordeelshop proberen, daar hebben ze vaak veel ‘‘outlet’’ make-upen haarshampoo enzo. nog een tip voor als je britney parfum wil kopen:

koop NIET radiance,die stinkt heel erg(vind ik)
welke wel lekker zijn zijn de fantasy geurtjes, je kunt voor midnight fantasy kiezen maar ook voor de gewone of andere geuren.:slightly_smiling_face:

Idd Fantasy ruikt echt super lekker! Anders kan je de inno proberen?

Sephora.

Curious van Britney is 'n lekker luchtje!

bedankt voor jullie reacties.

Spanje is idd een beetje ver op de fiets, haha.
de op=op voordeelshop ken ik niet, er zit ook geen winkel bij mij in de buurt, hou die site wel in de gaten, mss dat ik dan eens een dag ga shoppen.
“koop NIET radiance,die stinkt heel erg(vind ik)” daarom dat ik ze eerst wil ruiken voordat ik ze koop.

inno en Sephora verkopen geen Brit parfum, maar zal ze wel mailen, ook al kan ik het via de sites niet vinden, misschien verkopen ze ze wel in de winkels.

Ik heb nog geen reacties gehad van duitse winkels, maar heb nu wel een aantal winkels aan wie ik het kan vragen.
bedankt zover voor het meedenken.

Kijkshop heeft er toch een?

http://www.kijkshop.nl/pr…s/britney-spears-believe/

klopt, maar kan ik (of dat jij weet) in de winkel ruiken en bestellen.
Dus dat ik pas in de winkel zeg of dat ik het wil ?
lees wel Af te halen in de winkel (geen verzendkosten). dan moet ik wel vooraf betalen.

Maar de Kijkshop IS een winkel…

hmm dat weet ik inderdaad niet haha, succes verder!

Ja maar misschien moet je dit luchtje wel bestellen en hebben ze hem niet in filialen/kan je ze niet ruiken.

ja kijkshop is een winkel.
maar kan alleen via internet bestellen.
lees wel Af te halen in de winkel (geen verzendkosten). dan moet ik wel vooraf betalen.