British YouTubers.

Hoi :-),

Ik vroeg me af of hier nog meer mensen zijn die ook dagelijks YouTubers volgen, maar met name Britse YouTubers, zoals Bing (Slomozovo), Tom (Tomska), Jack&Dean (omfgitsjackanddean), Chris (crabstickz), Phil (amazingphil), Dan (danisnotonfire), Alex (nerimon) en natuurlijk Charlie (charlieissocoollike). En meer :slight_smile:

Echt niemand die ik verder ken is obsessed met hun haha dus ik dacht misschien kan ik hier iemand vinden die ze ook geniaal vindt. :wink:

x

ik vond vroeger alex en charlie leuk maar ben er nogal overheen gegroeid geloof ik :’) alex maakt soms nog wel goede grappen dus ik kijk zn filmpjes nog wel opzich (mr enige van die gasten die ik nog leuk vind is Tom, maar dan niet die met da blauwe haar maar die uit australië :’) maar die is natuurlijk niet engels)

Charlie en Alex volg ik wel. Phil en Dan (waren dat die vrienden die samen wonen? want anders heb ik verkeerde voor me) vind ik een beetje irritant. Chris vind ik ook echt briljant ;p

Carrie Fletcher volg ik ook, zij is ook echt super (itswaypastmybedtime).

@SleighBells: Huh welke Tom dan :astonished:?
@Rosaliiie: Ja Dan en Phil zijn die 2 die samen wonen hahaha. Chris is inderdaad echt briljant en Carrie is ook super! Heel veel mensen zeggen dat zij met Alex date :’)

ehrm frezned

Ze ontkennen het zelf echt heel erg, dus ik denk dat ze echt maar bff’s zijn ;p

Vergeet PJ niet :’)

http://www.youtube.com/watch?v=X45cfwRs8ak&feature=g-u-u
Oke, nee, nevermind, ik vind toch van wel. Kijk nou, ze houden elkaars hand vast!