Britains got talent; Susan Boyle

http://www.youtube.com/watch?v=riXbsmqsNMI
klik op de link hierboven^
Helemaal afkijken het is echt de moeite waard!

Zorgen voor moeder
Eigenlijk is het levensverhaal van Susan Boyle best tragisch, want na lang gezongen te hebben, moest ze daarmee stoppen toen haar moeder ernstig ziek werd en op sterven lag.
Pas nadat haar moeder in 2007 overleed, kon Susan zich weer gaan richten op haar eigen leven. En zo kwam ze dus ook uit bij BGT. Dat lijkt nu haar leven voorgoed te gaan veranderen.

Staande ovaties
Ze zong I Dreamed A Dream uit de musical Les Miserables en kreeg een staande ovatie van de jury, die haar naar de volgende ronde stuurden met ‘de dikste yes die iemand ooit kreeg’ in het programma.
Hoe bijzonder dat is, heeft ze zelf nog maar amper door: “Ik kan dit allemaal niet geloven. Maar ik denk dat het uiteindelijk wel tot me door zal dringen. Ik had geen idee dat de show een wereldwijd iets was. Ik heb er nooit van durven dromen dat ik zoveel mensen zou bereiken. Ik ben erg gevleid.”

Ik vind het echt zo mooi ik heb er geen woorden voor!
Aan het begin lijkt het een beetje gek en dan opeens…
Beoordeel een boek niet om zijn kaft!
Wat vinden jullie ervan?

Haha ja dat had ik al eens gezien, geweldig gewoon.
Ze komt daar zo als een vrij ‘zielig’ vrouwtje binnen, en je denkt eerst dat ze een grap maakt, en dan hoor je die stem en sta je echt helemaal versteld. (ik tenminste)

wow best goed haha
als ik haar hoor zingen dan denk ik aan een musical XD

[i]Ik vond het geweldig. Zo’n stem zeg :astonished:

En ook het feit datje anders gewoon helemaal over d’r zou kijken, zo een hele kleurloze vrouw, maar dan alsje haar stem hoort… Respect.

Een goed bewijs datje mensen niet enkel op uiterlijk mag beoordelen.
[/i]

Ja, ze is echt geweldig. :dancing_women:

haha, ja ik dacht echt precies hetzelfde ^^

Het liedje komt uit een musical :roll_eyes:

Ik krijg er echt kippevel van, & die reactie’s van die mensen ; ook zo leuk!

Ik heb dat liedje ook weleens gezongen =D.
Maargoed. Ik vind het een geweldig mens, echt hoe ze ging praten over haar stad en dat ze die heupbeweginen maakte XD. Ik vind het alleen wel jammer dat ze zoveel vibreert met haar stem. Verder heeft ze echt een dijk van een stem =).

Echt prachtig :grinning: Wel heel veel vibrato, hou ik niet zo van, maar zoveel volume echt wow Ö

Echt super!
had 'm op msn startpagina gezien, en heb 'm meteen op hyves gezet…
hij zegt alleen nu dat ie dat niet toestaat… xD

Ik dacht echt van ‘wtfff wat komt daar nou aanlopen, zeker weer zo’n vrouw die graag op tv wil komen’
& toen ging ze zingen, echt wauw!

Ik las 't in de krant en was op youtube gaan kijken.
Vooral de reactie van haar achteraf vond ik ge-wel-dig.
Het publiek en de jury lachten haar uit, maar ze pakte hen flink terug.
Ik denk overigens niet dat ze het nieuwe talent daadwerkelijk wordt.

Ik vind het echt mooi dat mensen zo zichzelf zijn. Eerst zaten ze haar gewoon uit te lachen, pff. Maar ze trok zich daar echt niet veel van aan, echt mooi. Zou ik zelf niet kunnen :roll_eyes:

Ik denk van wel. Er staan al platenlabels te vechten om haar een contract aan te bieden, ze heeft de jury en het publiek achter zich (publiekslieveling denkik). Big chance dat ze 't dus wel wordt.

Maar dat weet je natuurlijk nooit. :slightly_smiling_face:

inderdaad :relieved:

fantastisch!!

wow. dit had ik niet verwacht x]
ik heb er kippenvel van ö
( tja, of misschien is dat omdat ik het gewoon koud heb. ^^’ )

Ik dacht echt: WOUW & WTF.
Zo’n huisvrouwtje die ouder lijkt dat dat ze is, die zo goed kan zingen!
Ik denk dat zij gaat winnen!