Brit naar NL.. wat nu?

Heey allemaal!
Eind januari komt mijn crush uit Engeland naar Nederland om me te zien en ik wil natuurlijk dat hij een leuke tijd heeft! Hij blijft een weekendje, van vrijdag tot zondag, en ik heb al wel wát ideetjes om te gaan doen maar als jullie nog wat superleuks weten of iets typisch Nederlands, hoor ik het graag! Ik zat te denken om een dagje naar de Winter Efteling te gaan en we gaan sowieso naar Amsterdam om te schaatsen… maar verder ben ik nog niet echt gekomen…
Oh, hij is trouwens 19.

Ik hoop dat jullie wat ideetjes hebben!
X

Uhmmmm,
Madame Tussauds Amsterdam?
Verder heb ik niet zoveel inspiratie xD

Stampot eten!
en… uuh… nog meer typisch nederlandse dingen… (google?)

Madame Tussauds… ja daar dacht ik ook al even aan, maar ik vraag me af of ik het boeiend vind om al die beelden te gaan bekijken haha, ik denk dat hij er ook niet zoveel mee zal hebben. Stamppot eten sowieso, en hagelslag, stroopwafels, pepernoten, chocolade letters… haha.

madurodam?

coffeeshop, de wallen. (typisch )
Hij blijft trouwens niet zo lang, das wel jammer, want dan kan je het niet te druk maken.

Haha, ja oke. Maar sommige beelden zijn echt freaking eng! Maarja, wel leuk dat ie naar nederland komt :slightly_smiling_face:

.

haha echt waar? ik ben er nog nooit geweest namelijk… ik weet alleen dat er altijd een onwijs lange rij voor staat en dat het geloof ik best duur is?

Haringhappen
Boerengolf!:

http://www.boerengenot.nl/shared/image/golf%20boer.jpg

Ik zou hem op zaterdagavond gewoon 't nachtleven/kroegentoch meenemen. Hoe wij feesten op de Nederlandse manier.

Winter Efteling, ik zou 't geld er niet voor over hebben persoonlijk.
De grote attracties zijn niet open!

Dagje Eemhof/Centre Parcs om te zwemmen

ik zou vrijdagavond gewoon samen thuis een dvd kijken, gezellig samen bijkletsen en tv kijken.
op zaterdag overdag zou ik iets leuks gaan doen zoals amsterdam en schaatsen zoals je zei, winkeltjes kijken en wat drinken in een café.
zaterdagavond zou ik uitgaan met hem en zondagmorgen nog iets leuks verzinnen.

voor iedereen die tot zover heeft gereageerd; thanks!
als er verder iemand nog een idee heeft… graag!!

Ik zou niet alles volproppen!

gewoon 1 dag amsterdam en 1 dag jou buurt laten zien, en aan hem vragen wat hij graag zou willen zien/doen

volendam :slightly_smiling_face:
dat is zo’n typisch nederlands dorpje…
en idd een coffeeshop! stappen zou ik ook doen…
amsterdam, wallen, dat kan ook :slightly_smiling_face:
madurodam is ook wel een leuk idee, dan heeft ie gelijk heel nederland gezien :grin:

Jaa, dan ziet ie heel nederland. :grinning_face_with_smiling_eyes:

NIET naar madametusau!!! Echt niet, in Londen hebben ze een 10000x zo’n mooiere madame tusau!:stuck_out_tongue:

fietsen? =]
Naar een kaasboerderij :stuck_out_tongue:
Idd naar een typisch nederlands dorpje.>>Volendam idd…

Naar de stad, genoeg grachten :wink:
pff weet ik wat…

Vraag het hem zelf! Dan weet je zeker dat 'ie het leuk zal vinden

Gezellig wat drinken in een typisch Amsterdams cafeetje, door de straten slenteren, een joint roken en dan naar het Rijksmuseum. Tenminste, dat zou ik doen.