Hi allemaal! Ik heb een verhaal geschreven dat ik met jullie wil delen
Het verhaal is al voltooid!
Ik zal elke 3 dagen een stukje plaatsen! Mijn verhaal staat ook op wattpad (zelfde username) als je dat makkelijker vindt lezen! Ik hoop dat jullie mijn verhaal leuk vinden
[b]Intro:
Tyrin woont in het armere, Noordelijke deel van de stad terwijl Nikan in het rijke Zuiden woont. De twee hebben beide hun eigen groep vrienden; Tyrin hoort bij de Northies, Nikan bij de Southies. Noord en Zuid zijn vijanden, en alles is voor hen een battle.
Het doel van de groepen is duidelijk: Elkaar het leven zuur maken. Maar door een verboden liefde, een danswedstrijd, een realityshow en een ongeluk raakt iedereen in de war. En waarom haten Tyrin en Nikan elkaar nu zó erg?
- Copyright bxndana. Alle rechten voorbehouden. - [/b]
Proloog.
North
“Code rood!” Jenna rent het lokaal in. Achter haar staat een snikkende Lauri. Ze zit onder een vieze, rode smurrie. Tyrin, die met haar vrienden in het kunstlokaal zat te chillen, staat op.
“Wat hebben ze nu weer gedaan?” bromt ze. “Ze… ze kwamen met z’n allen op me af, ik kon niet weg, ze sloten me in, en…” huilt Lauri. Tyrin legt haar hand op Lauri’s schouder. “Stil maar, het is al goed. Ga jezelf opfrissen.”
Jeffrey staat nu ook naast Lauri. “Hmm, smoothie!” Hij gaat met zijn vinger door de drab en likt er dan aan. Lauri slaat met een waterig glimlachje zijn hand weg. Jeffrey geeft haar een dikke knipoog. Tyrin rolt met haar ogen. Die jongen flirt echt met alles wat los en vast zit.
“Die stomme Southies ook,” zegt Jenna. “Jenna, houdt je mond,” zegt Tyrin. Jenna kijkt beteuterd naar de grond. Kenzo, een van Tyrin’s vrienden, zegt: “De Southies gaan echt te ver. Een beetje de zwakken aanvallen, wat een slappe act!”
Tyrin maakt een grommend geluidje. Het is waar, de Southies deden triest de laatste tijd. Ze deden natuurlijk altijd al triest, maar de zwakken aanpakken die er niets mee te maken willen hebben, gaat te ver. Dit was sowieso Nikan’s idee, de zak van een leider van de Southies. Tyrin klapt in haar handen. “Oké, wat is het plan?”
“Plan waarvoor?” Piept de irritante Jenna. Tyrin glimlacht. “Voor het terugpakken.”
South
“Done!” Cara trekt een stoel naar achteren en ploft neer. “Ja? Ging het zoals gepland?” Vraagt Nikan. Hij balanceert op één stoelpoot en werpt ondertussen slablaadjes naar Thomas’ hoofd.
Hij vangt mevr. Swirley’s boze blik, maar trekt zich er niets van aan. Hij en zijn groep kunnen toch alles maken, daar zorgt zijn stinkend rijke vader wel voor. Cara knikt en zegt lachend: “Ze begon zelfs te huilen, het arme kind.”
Nikan grijnst tevreden. Wat zou hij graag Tyrin’s hoofd hebben gezien op het moment dat ze opgezadeld zat met het jankende meisje. “Bereidt je dan maar vast voor op een tegenaanval,” zegt Nikan. Thomas maakt een minachtend geluidje. “Zeker weer een waterballonaanval met ijswater erin? Die on-originele sukkels hebben dat al twee keer gedaan.”
Nikan haalt zijn schouders op. “Misschien zijn de Northies hun inspiratie kwijt na al die nederlagen.”
[b]Dit was het eerste stukje! (Het is kort, ik weet het) Even een duidelijk overzicht van het verhaal:
- Noord: Tyrin, Kenzo, Kevin en Jeffrey. Ookwel de Northies genoemd.
- Zuid: Nikan, Cara, Thomas en Rosie. Zij zijn de Southies.[/b]