Brillen zonder sterkte?

Heey allemaal,
ik zoek een een leuke hippe bril met glazen, maar zonder sterke…
Ik heb eigenlijk geen bril of lenzen nodig, maar ik vind brillen wel heel leuk staan bij mij.
Dus… heeft iemand mischien een idee? Liever niet al te duur…

claires?

claire’s inderdaad en anders Lemon, maar bedoel je gewoon die rayban’s zegmaar?
die kan je overal wel kopen.

ja claires is mischien wel een goed idee, maar ik zoek zeg maar wel een bril wat niet zo lijkt op die pilotenbrillen, want daar heb ik echt een henkel aan:P

claires, six, eigenlijk alle soorten sieradenwinkeltjes, H&M, new yorker etc.

nou eh die raybans lijken niet op pilotenbrillen hoor :wink:

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT2FmQu9PIYVa7RQfThNjJcvFTRTVJi-EnquWdgZi4SramyGOV4

Ik kan dit weekend niet, maar volgend weekend ga ik zeker naar de six en claries kijken, en dan post ik hem wel even. Maar dankje voor de reacties.: )

Ik vind het eigenlijk een beetje raar dat je een bril gaat dragen, als je gewoon goede ogen hebt. Je gaat toch ook geen beugel dragen als je rechte tanden hebt? Een bril is heel leuk als je het nodig hebt, maar ik vind het apart dat je er een draagt met goede ogen.

^+1
maar daar gaat dit topic niet over.

ik vind het niet apart, bij veel mensen staat het superleuk!

Een beugel is iets heel anders dan een bril, ik dacht niet dat je bij een ijzerwinkel in je mond mag kiezen welk modelletje je wilt, en je wordt er meestal ook weinig mooier op zolang 'ie er nog inzit, maar ik ken mensen met een bril die het echt heel goed staat, die er ook wel knapper van worden eigenlijk. Rare vergelijking.

Even on-topic naar degene die dit topic heeft gemaakt (wat een zin…) ik denk dat de Claires je wel kan helpen. Of ga eens lang bij een echte opticien, die kan je vast een bril zonder sterkte geven, als jij bereid bent om diep in de buiden te tasten.

heey!
Dankje voor de tips, ik heb een hele leuke gevonden, een zwarte rayban met aan de zijkant paarse met zwarte strepen. Ik heb hem gekocht bij de claires op de kalverstraat voor 6 euro.
Ik ben er heel blij mee!