Brillen Hot or Not?

Hey :slightly_smiling_face:,
Had even zin om een discussie op te starten.

Brillen Hot or Not?
Waarom wel of waarom niet…?

Misschien leuk om plaatjes te posten van je eigen bril… of brillen van een ander.

Groetjes! :sunglasses:

Ligt eraan bij wie en wat voor soort bril.

Ik vind dat brillen heel leuk kunnen zijn! Maar ook heel lelijk. Ligt er aan bij wie en natuurlijk welk model.

Misschien plaatjes van bij wie jullie het wel mooi vinden staan en bij wie niet :slightly_smiling_face:

Hangt heel erg van de persoon af. Sommige mensen kiezen precies het verkeerde model bril, waar door ze een bepaalde hoofdvorm krijgen die niet per se heel mooi is. Ik heb zelf een Ray Ban New Wayfarer, een zwarte. Ja, zo’n hipsterbril.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1294469_605205932858800_1388897723_o.jpg

uiteraard ben ik degene met de bril.

Waarom wel? Nou omdat je anders niks ziet…
Dat hele hot or not slaat nergens op. Als je een bril moet, moet je een bril.

^Staat je leuuuk!

hot

Ik snap deze vraag trouwens niet zo, want je kiest er niet voor om slecht te kunnen zien, dus of een bril ‘’ hot or not ‘’ is vind ik een beetje een rare vraag.

Verder moet je gewoon het goede model voor je gezicht uitkiezen.

En Ariana draagt niet eens een bril maarja. Oh en ik ken persoonlijk niet veel mensen die een bril dragen, al mijn vriendinnen hebben gewoon of lenzen of geen bril dus als ik foto’s heb, heb ik alleen foto’s van beroemdheden met een bril.

Bij haar vind ik het bijvoorbeeld niet zo mooi.

En Bij haar vind ik het juist wel super mooi!

Oh en bij jou staat het ook wel leuk duCOQ.

Dankje :stuck_out_tongue: Gelukkig hoor ik die vaker, vind 't zelf niet altijd even super, maar ik heb wel eens van jongens gehoord dat ze het jammer vonden dat ik m’n bril afgezet had, haha.

Ik bedoel het hele fashion gebeuren rond een bril…

Sorry als de vraag raar overkomt…

Bij niemand staat zo een bril mooi. Kijk hoe groot dat ding is.

Dankjewel haha

Ik vind je het ook super staan! Maar zonder bril ben je vast ook mooi! Je haar is ook echt super mooi!

dit is dan bijvoorbeeld weer focking lelijk

HAHAHAH.

ik vind het wel sexy