Bril!

[b]Hoj

kheb iets heel raars!
'n vriendin van mij wil HEEL graag een bril.
nou doet ze dus lensen in van -5.5.
omdat ze wil dat haar ogen verslechteren.
terwijl ze gewoon goed ziet!

(toevalig is dat BIJNA mijn sterkte en weet ik dat ze waarschijnlijk geen steek ziet!)

weet iemand of je ogen dan ook echt versclechter en hoe lang dat duurt.[/b]

Oh gosh, ze kan toch net zo goed een bril met glazen zonder sterkte opzetten, ze weet niet wat ze zich zelf aan doet!

Dat zij ik dus ook tegen haar!
maarjaa…

Het zijn haar ogen & zij verpest ze. Wat zou het jou uitmaken?

Wat een sukkel, laat haar maar lekker haar ogen
verprutsen want dat is toch zo leuk. Ze komt vanzelf achter de consequenties.

Oh god zij moet echt vreselijke hoofdpijn hebben de hele dag. Als ik met lenzen 5,5 ga lopen dan knal ik overal tegen aan geloof ik. Én je wordt er duizelig van enzo.
Maar als ze niet wilt luisteren kan je niks doen. Ze komt er vanzelf achter…

ik vind je vriendin echt onverstandig doen !

benjehetnietzelf? wel vreemd dat je zo graag wil weten hoe lang dat duurt, terwijl je best weet dat niemand hier dat zeker weet omdat het gewoon stom is om te doen

Die is niet helemaal lekker
En heb je daar een account voor aangemaakt?

weten jullie mis. ook hoelang dat dan zou duren tot haar ogen werkelijk egt gaan versclechteren

mischien dat ik het zo duidelijk aan haar kan maken

[b]@ mrs jackson

Nej

(kheb zo wat m’n hele leven al een bril)

En wil haar alleen maar duidelijk maken dat 'n bril hebben niet fijn is

;zwemen mist regen Ensoo![/b]

Maak je niet druk om dat soort kansloze dingen deamn

Ik snap dit dus écht niet. Waarom niet gewoon een bril met glazen zonder sterkte? Ze is echt gestoord! Veel mensen zouden juist hartstikke blij zijn als ze net zo goed konden zien als haar.

Ben k het mee eens, en trouwens je maakt je zo druk, ben je het zelf ofzo?

omg zoiets kansloos heb ik nog nooit gehoord :’)
en als ze een bril wil, waarom doet ze dan lenzen in van -5 en niet gewoon een bril met glazen van -5? dit verhaal klopt niet.

Ja maar wij kennen jou niet, dus dat kun je ook verzonnen hebben.

Anyway, kijk eens op internet of je iets kunt vinden over mensen die door een ongeluk of ziekte ineens minder zagen, en wat hun verhaal is daarover (en dan vooral de negatieve dingen), en dat kun je haar dan laten lezen.

Zodat ze ongezien haar ogen slechter kan laten worden, dan naar een opticien gaat met haar ouders, en dan een bril uit kan kiezen van ¤200-¤300.

Logisch, toch?

Dat is echt heel raar en dom van die vriendin.

schreeuwen om aandacht is dit

Die is niet normaal in haar kop.
Als je dan zo graag een bril wil, dan neem je er toch een zonder sterkte.
Brillen zijn alleen maar irritant. Vroeg of laat wenste ze dat ze dat nooit had gedaan.