Bril of lenzen in het vliegtuig?

Hoi.

Maandag ga ik op vakantie met het vliegtuig (10 uur vliegen), het liefst zou ik mn lenzen in willen doen want dat staat gewoon leuker en vlotter vind ik zelf. Maar weet iemand of het misschien toch verstandiger is om een bril op te doen voor zo’n lange vlucht of niet?

Misschien een nutteloze vraag hoor, maar iemand misschien ervaring hiermee?

Ik doe altijd gewoon lenzen in. Ik vindt het echt niks uit maken… Ik heb laatst lenzen ingehouden toen ik naar Rome ging. dus geen zorgen;)

Oke cool, thanks! Alleen Rome is wel een veel kortere vlucht dan 10 uur vliegen. Ik zat zelf namelijk meer met de vluchtduur. Of dat niet te lang is voor met lenzen.

idd, want dat gaat heeeeel erg irriteren als ze droog worden.
ik zou gewoon een bril op doen, of geen bril & geen lenzen ( tenminste als je dan wat ziet… )

je kunt je lenzen toch onderweg uithalen? als je gewoon dat bakje en vloeistof mee mag nemen tenminste…

ik ga morgen even bellen of ik wel me lenzenhouder met vloeistof in me handbagage mee mag nemen. Zo ja, dan doe ik ze gewoon in en kan ik ze later alsnog uitdoen zoals Diagnonsense zegt. Duurt toch lang voordat ik in het vliegtuig zit omdat ik zo vroeg moet inchecken.

Thanks voor de reacties!

fijne vlucht

ik zou gewoon bril opdoen, alsof je iemand in dat vliegtuig nog veel vaker zult zzien -.-? En 10 uur vliegen mis val je wel in slaap en dat is niet echt goed met lenzen, en mis gaat het irriteren enzo , kan alleen maar probelemn geven, heb mn vorige vakantie eigelijk ook altijd mn bril opgehad omdat ik daar toch niemand kende en ook verder nooit meer zal zien

Doe je bril op, want het is echt een geklooi om vloeistof mee te krijgen.
En euhm naar rome vliegen of 10 uur vliegen zit veel verschil in.

Lenzen zou je best in kunnen houden maar omdat de lucht erg droog is in het vliegtuig krijg je snel last van je ogen.
Brilletje is dan dus veel slimmer :wink:

Fijne vakantie

lenzenvloeistof kan gwoon mee in de handbagage, ga je langs de douane laat het dan ff zien, no problem
en ik heb mn lenzen in gehouden in het vliegtuig ook al merk je wel dat je na een poos wat droge ogen krijgt (ik moest in totaal 16 uur vliegen)

Ik moest 13 uur vliegen en ik had me lenzen in. Maar ik vond dat eigenlijk niet zo verstandig, want in het vliegtuig ga je veel slapen enzo. En ik kan dus niet slapen met me lenzen in. Maar lenzenvloeistof mag je wel mee hoor! Je moet het gewoon in een plastic zakje doen ( doorzichtig ).

Ik zou dus de volgende keer me bril op doen…

,

en heb je nog een tussenstop of niet? want anders kun je daar ff wisselen van lenzen naar bril.
ik zou sowieso je bril voor de zekerheid wel ff bij je handbagage indoen…

Ik heb mn lenzen altijd gewoon in :stuck_out_tongue:

Vind het niet erg als mensen me met bril zien hoor, heb nou (door mn hooikoorts) heel vaak mn bril op, maar ik had er gewoon geen zin in. Dus vroeg het me gewoon af. In ieder geval thanks voor de reacties mensen! :grinning:

ik ga deze zomervakantie naar Afghanistan. familieenzo.
en das 24 uur vliegen, dus kan iemand my ook helpen?:grinning:

in een vliegtuig enzo gewoon een bril op doenjoh , veel relaxter voor jezelf en niemand die daar op let

Nou, bij 24 uur zou ik sowieso je lenzen niet indoen. Want je zal waarschijnlijk wel in slaap vallen, en toen ik laatst met mn lenzen in in slaap was gevallen brandden mn ogen echt uit mn kop.

Okj thnx, wat nu opeens in me opkomt; die lenzen van my mag je maar 14 uur dragen xD En ik val altyd wel in slaap in vliegtuig al is het 2 uur vliegen:P